دانشجویان می‌توانند از مرزهای منتهی به عراق بازدید کنند

خورنا- حسین حسین زاده امروز در جلسه ستاد اربعین در مرز چذابه با بیان اینکه پلیس راهور راه را برای ورود کامیون‌ها مسدود کرده است، اظهار داشت: با وجود اینکه زیرساخت‌های مرز چذابه مانند مرز شلمچه آماده نبودند اما تغییرات موجود نشان دهنده تلاش مدیران است که به موضوع اربعین به عنوان یک دغدغه نگاه کردند.

وی افزود: اقدامات انجام شده از سوی مدیران با یک نگاه اعتقادی صورت گرفته چرا که مشکلات تنها با نگاه و اقدامات جهادی رفع می‌شوند.

رئیس قرارگاه چذابه با بیان اینکه استانداری خوزستان همکاری لازم را انجام و نیروهای مختلفی برای همکاری و هماهنگی های مورد نیاز در مرز مستقر کرده، عنوان کرد: جلسات پیرامون اربعین را به صورت منظم روزهای زوج و جمعه در مرز برگزار و کارهای مورد نظر را بررسی می‌کنیم.

وی از برگزاری جلسه تامین امنیت توسط نیروی انتظامی خبر داد و درباره سفر دانشجویان به عتبات عالیات گفت: امکان سفر به عتبات برای دانشجویان وجود ندارد اما آن‌ها ‌می‌توانند در قالب گروه های مختلف برای بازدید از مرز چذابه اعزام شوند .

در ادامه جلسه حجت الاسلام سید محمود موسوی رئیس سازمان عتبات خوزستان گفت: استاندار خوزستان و رئیس قرارگاه چذابه ضمن حضور مستمر طی چند ماه اخیر حتی به صورت شبانه روزی جوابگو و پیگیری های لازم را دارند.

وی افزود: اگر تلاش، همدلی، همت و وحدت مدیران خوزستانی نبود بدون شک شاهد این تغییرات در مرز چذابه نبودیم.

انتهای پیام/