شهردار بندر ماهشهر : شهرداری بندر ماهشهر در تربیت نیروی انسانی متخصص و کار آمد موفق بوده است

در سال ۹۷ بمنظور پیگیری و رسیدگی به مشکلات پروژه های عمرانی و خدماتی به ریاست مجاهد نظارات شهردار و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مدیران شهرداری تشکیل شد .

در ابتدای این جلسهمجاهد نظارات اظهار کرد: مدیران شهرداری وجدان و روحیه کاری را سرلوحه کاری خود قرار دهند ، تا مردم به مجموعه شهرداری اعتماد داشته باشند . وی افزود : مدیران شهرداری باید با رویکردهای خود را در جهت بهبود فرآیندها با هدف خدمت رسانی ، و رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع ارتقاء بدهند .

وی خاطر نشان کردند ، شهرداری بندر ماهشهر در جهت تربیت نیروی انسانی مجرب و کارشناس تاکنون موفق بوده است و این امر با جدیت تمام ادامه خواهد داشت .

شهردار بندر ماهشهر در تسریح انجام پروژه های عمرانی و خدماتی در دست اقدام شهرداری تاکید کرد و بیان داشت : باید با تمام پتانسیلهای موجود و با کمک اعضای شورای اسلامی شهر اهداف شهرداری را توسعه دهیم .

نظارات در پایان اظهار داشت : با برنامه ریزی اصولی و هماهنگی کامل ، تمهیدات لازم را جهت توسعه و آبادانی شهرو مسافران نوروزی را داشته باشیم . در ادامه این جلسه حمید غبیشاوی ، طی سخنان کوتاه از مجموعه کارکنان شهرداری در راستای توسعه و پیشرفت شهر قدردانی نمود . در این جلسه هر یک از معاونین و مدیران شهرداری به بیان نظرات و دیدگاههای خود پیرامون پروژه های عمرانی و خدماتی پرداختند و پس از بحث و بررسی تصمیاتی اتخاذ شد .

خاطر نشان می شود : در این جلسه ماندنی قنواتی بعنوان مشاور مدیریت و برنامه ریزی شهرداری و شورای اسلامی شهر معرفی شد و همچنین بهشاد بهبهانی با حفظ سمت بعنوان سرپرست سازمان اتوبوسرانی تعیین شد . گفتنی است در پایان جلسه ستاد نوروزی از برندگان مسابقه فرهنگی پیامکی که در ارتباط با موضوع نخاله برداری برگزار گردید تجلیل بعمل آمد .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *