در دیدار جوانان با استاندار چه گذشت؛ مدیران به جای جوان گرایی نوچه پروری می کنند

میثاق حاجتی| خورنا: مشاهده می شود مجموعه فرمانداران ما هم مقید به دستورات نمایندگان حوزه خود هستند به هرحال باید در این خصوص سیاستگذاری و برنامه ریزی شود ، مردم منصف ما شفافیت را تشخیص می دهند و سپاسگذارند.

مهندس مجتبی حاجتی از فعالان سیاسی اصلاح طلب استان در دیدار جوانان با استاندار خوزستان گفت: من در ابتدا عرض کنم خوشبحال برادران و خواهران اصولگرا که نه در دوره مدیریت جریان اصولگرا دغدغه دارند نه در دوره مدیریت اصلاحات و در این خصوص به مدیران اصلاح طلب مان هم خسته نباشید می گویم .

وی افزود: ضمنا یکی از دوستان فرمودند برنامه فضای سیاسی اجتماعی استان مشخص نیست. من می گویم اصلا معاون سیاسی اجتماعی هنوز مشخص نیست ما هنوز معاون سیاسی اجتماعی را حتی در جلسه سیاسی اجتماعی هم ندیدیم شما دنبال برنامه اش می گردید.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: آقای دکتر شریعتی ماهم قبل از استانداری خدمت حضرت عالی رسیده ایم هم بعد از آن ولی حقیقتا” عادت انتقاد به شما را نداریم و در دیدارهای گذشته کلاممان به انتقاد باز نشد ولی حالا لازم است برخی موضوعات را منتقدانه خدمتتان عرض کنم،

حاجتی تصریح کرد: آقای شریعتی؛ سابقه آشنایی ما با شما قدیمی است ولی اینقدر پیرمرد دور و بر شما ندیدیم. الان من نمیدانم با این حضرات به کجا می روید همین دور وبر خودتون رو تو جلسه نگاه کنید و جوانان اطراف نگاه کنید اینها تا کوههای سلطان ابراهیم که هفته گذشته سفر داشته اید دنبال شما می آیند ولی این آقایان پیرمرد از دفتر کارشان تا سالن جلسات نمی آیند.

مردم باخت شفاف را بر برد مبهم ترجیح می دهند

وی در خصوص لزوم شفافیت در دولت افزود: ما در بازی با اسپانیا باختیم ولی به دلیل شفافیت، تلاشها و ایثارگری ها، مردم از نتیجه خوشحال بودند و سپاسگزار تلاش تیم فوتبال بودند. ما انتظار داریم اگر جریاناتی اذیت می کنند یا کارشکنی می کنند و یا اعمال حاکمیت می کند بر جریان دولت و یا مانع اجرای برنامه ها می شوند با مردم در میان بگذارید. مردم باخت شفاف را بر برد مبهم ترجیح می دهند. تا کی سکوت کنید در برابر کسانی که سنگ اندازی می کنند و طلبکارانه مدعی هستند.

این فعال اصلاح طلب گفت: مشاهده می شود مجموعه فرمانداران ما هم مقید به دستورات نمایندگان حوزه خود هستند. به هرحال باید در این خصوص سیاستگذاری و برنامه ریزی شود. مردم منصف ما شفافیت را تشخیص می دهند و سپاسگذارند.

وی در ادامه افزود: ما انتظار داریم حمایت عملی از جریان جوانگرایی صورت گیرد.

حاجتی گفت: جنابعالی در برنامه حوزه جوانان حضور دارید و پیگیری می کنید ولی انتظار این است این مورد در دامنه مدیر کل های دستگاه های اجرایی و فرمانداران هم تسری یابد و  بدانند که می بایست به این برنامه مقید باشند. ولی این گونه که عملا در حوزه سیاسی و انتصابات حرکت می کنند ظاهرا فراموش کرده اند شناسنامه هایشان هم پوسیده و در حال باطل شدن است و می بایست اجازه دهید جوانان در کنارتان حرکت کنند. به آنها میدان بدهید، تلاش کنید جوانگرایی از سطح شعار و بیان عبور داده شود و برنامه ای ترتیب داده شود که مدیران و فرمانداران هم این ضرورت را حس کنند.

وی در پایان تصریح کرد: جهت اطلاع حضرتعالی عرض کنم در خیلی از موارد که انتصابات جوانگرایی انجام می دهند جوانگرایی نمی کنند و در واقع نوچه پروری می کنند یعنی دارند از کسانی استفاده می کنند که صرفا متعهد به نوچه گی هستند. اگر هدف ما از جوانگرایی ترمیم بدنه و تربیت مدیران جوان است این هدف محقق نمی شود و مدیران نوچه صفت و نوچه پرور تربیت کرده ایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *