مراسم گرامیداشت روز معلم و نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با معلمان و مدرسان مؤسسات آموزشی شرکت عملیات غیرصنعتی در بندرماهشهر + تصاویر

خورنا| باقر گل فر: مراسم گرامیداشت روز معلم و نشست صمیمی با حضور غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ، مسئولین این شرکت ، معلمان و مدرسان مؤسسات آموزشی طرف قرارداد شرکت عملیات غیرصنعتی در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر برگزار گردید.

غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در حاشیه این مراسم به خبرنگار خورنا گفت: مؤسسات آموزشی طرف قرارداد این شرکت در چند سال اخیر از رشد خوبی برخوردار هستندکه این مؤسسات در حدود ۱۷۸ مدرس در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه افزود: با توجه به نیاز مدیران ادارات شهرستان و صنایع پتروشمی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی تفاهم نامه ای با دانشگاه صنایع و معادن ایران منعقد گردید. این دانشگاه با پروفسور فرهنگی یکی از اساتید دانشگاه های داخل و خارج از کشور و چهره ی ماندگار مدیریت کشور هستند و دکتر منوچهر منطقی مدیرعامل سازمان هوا و فضا یکی دیگر از اساتید این دانشگاه است.

وی در پایان گفت: دروه های که برگزار می گردد دو دوره MBA , DBA است که دوره اول MBA به پایان رسیده و دوره DBA این ترم به پایان می رسد و بعد از ماه مبارک رمضان جشن فارغ التحصیلی این عزیران طی یک مراسمی برگزار خواهد شد.