پورحمزاوی،عضو شورای شهر خرمشهر: در عزل و نصب های شهردار هیچ دخالتی ندارم

عباس مدحجی . خورنا: میلاد پورحمزاوی از اعضای شورای شهر خرمشهر ، روزهای نسبتا پرحاشیه ای را پشت سر میگذارد . وی که مدتی پیش شایعه درگیری فیزیکی و فرارش از خرمشهر را در کانال تلگرامیش رسما تکذیب کرده بود امروز در گفتگو با خورنا از شایعه ی دیگری درباره خودش و شهردار پرده برداشت.

خورنا : ماجرای خبر درگیری فیزیکی و تکذیبیه صادر شده ازسوی شما در چند روز گذشته چه بود ؟

پورحمزاوی: بنده از طایفه ی بنی تمیم هستم و نسبت فامیلی با طوایف بنی ساله و دریس دارم. بسیار به امورات عشایر احترام میذارم و از ظرایف آن آگاهم. اما این دلیل نمیشود هرکسی از طایفه ی من مشکل یا درگیری داشته باشد به نام من تمام شود . در این مورد که اشاره شد ، خودم واسطه ی حل و فصل موضوع بودم و بزرگان را جمع کردم. اما بعلت دردسترس نبودن فرد متشاکی ، میخواستند بنده جور آن را بکشم که این قانونا و منطقا صحیح نیست . عده ای از معاندین هم به قصد برداشت سیاسی از این موضوع و باهدف تخریب ، شائبه ی درگیری فیزیکی و فرار من از خرمشهر را مطرح کردند که بنده آن را قویا تکذیب کردم.

خورنا: گفته شده در انتصابات اخیر شهرداری شما مخالف بودید و مخالفت خود را با حضور در جلسه معارفه و گرفتن احکام انتصاب نشان دادید . صحت یا رد  این موضوع را چگونه بیان میکنید؟

پورحمزاوی : بنده جلوی هیچ حکمی را نگرفته ام و در عزل و نصب ها هم هیچ دخالتی ندارم. شهردار در جلسات تودیع و معارفه ی اخیر حضور نداشتند و این بی حرمتی به پرسنل زحمتکش شهرداری ست . من در جلسه انتصابات برای تذکر به شهردار حاضر شدم که ایشان برای تودیع و معارفه ی پرسنل ، خودش حضور داشته باشد. البته ایشان در پاسخ این تذکر بنده هیچ واکنش خاصی بروز ندادند.

 

خورنا: عملکرد شهردار و شورا را تا کنون چگونه ارزیابی میکنید ؟

پورحمزاوی: عملکرد شهردار را خوب ارزیابی میکنم . البته که اشتباهاتی بوده چون انسان جایز الخطاست ولی در مجموع عملکرد قابل دفاعی داشتند. شورا هم عملکردی عالی داشته و هیچ گونه کدورتی بین شورا و شهرداری نیست . بنده هم علاوه بر دوشنبه ها روزهای دیگر هفته هم در خدمت ارباب رجوعان هستم.

 

خورنا: اغلب منتقدان عملکرد شورا ، کاندیداهای دوره قبل انتخابات شورا هستند . دراین باره چه نظری دارید ؟ در فضای انتخاباتی آینده چه برنامه ای دارید ؟

پورحمزاوی : بله ، بسیاری از دوستانی که در انتخابات اخیر رای نیاورده بودند الان نقش منتقد بخود گرفته و طرحهای رویایی ارائه میدهند ولی معتقدم  خیلی از آنها اگر الان در شورا بودند نمیتوانستند عملکردی بهتر از ما داشته باشند و حتی در مشکلات کوچکتر هم درمانده میشدند. . بنده تاکنون برای انتخابات آینده هیچ برنامه ریزی نکرده ام و حضورم در کنار نماینده فقط برای مصالح شهر و مردم است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *