بررسی برنامه ها و تمهیدات شهرداری بندرماهشهر در استقبال از عید نوروز

جلسه شورای اسلامی شهر با موضوع بررسی برنامه ها و تمهیدات شهرداری در استقبال از عید نوروز با هدف شناساندن ظرفیت های هویتی و تاریخی شهر بندرماهشهربه گردشگران نوروزی برگزار شد.

دراین جلسه که به ریاست ناصر فیصلی زاده ریاست شورای اسلامی شهر و با حضور اعضای شورا و شهردار بندرماهشهر در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد حاضرین به بحث و گفتگو پرداختند .

ناصر فیصلی زاده رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر ضمن خیر مقدم به حاضرین فرارسیدن دهه دوم فاطمیه ، سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) را به تمامی حاضرین در جلسه تسلیت گفت  و از خداوند متعال قرار گرفتن در جمع رهروان و پیروان صدیق این بانوی گرانقدر را برای تمامی دوستاران اهل بیت (ع) مسئلت نمود . 

وی همچنین با تبریک سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، از حضور حماسی مردم مومن وولایتمدار بندرماهشهر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکروقدردانی نمود و افزود: این حضور گسترده وشورانگیز مردم در راهپیمایی یوم الله دهه فجر برگ زرین دیگری است دردفتر افتخارات مردم. درادامه جلسه که چند تن از مدیران شهرداری نیز حضور داشتند ،

شهردار بندرماهشهر با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای خدمت ارزنده به میهمانان نوروزی ، گفت : خدمت رسانی به میهمانان نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم عزیز و مهمان نواز بندرماهشهر است .

نظارات اظهار داشت : باتوجه به پتانسیل گردشگری این منطقه باید کاری کنیم تا با ایجاد فضای شاد وسالم و امن برای مسافران موجبات رضایت آنان را فراهم کنیم تا از نظر اقتصادی منافع بیشتری را داشته باشند و این امر با برنامه ریزیهای دقیق امکان پذیر میشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *