نگاه به توسعه اندیمشک با جدیت و حرکت در مسیر برنامه، هدف گذاری شده است

خورنا- فریدون حسنوند در همایش اندیمشک در مسیر توسعه اظهار داشت: مردم اندیمشک با وحدت در کنار هم ایستاده و از هر گونه خدشه ای بر سیمای نورانی انقلاب جلوگیری کرده اند.

وی با بیان این که ظرفیت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برای توسعه کشور و شهرستان به کار گیری می شود، افزود: ایجاد ارتباط مناسب با مسئولان بلند پایه کشور و استفاده از تمام ظرفیت های بودجه ای و اعتبارات بخش خصوصی اولویت شهرستان است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در برابر برخی بی اخلاقی ها و تخریب ها سکوت کرده است، عنوان کرد: سعی ما بر این است که با اجرای طرح های عمرانی در بخش های مختلف شهری لبخند رضایت شهروندان را فراهم و با حرکت در مسیر اتحاد عمران شهرستان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به برخی طرح های عمرانی اندیمشک، توجه به توسعه راه های برون شهری و بهسازی معابر شهری را یک اولویت برای توسعه اندیمشک دانست و بیان کرد: اجرای طرح های عمرانی در حوزه های مختلف شهری از جمله راه، بهداشت، ورزش، برق، اشتغال، آموزش و پرورش، گاز رسانی الوار، جدی گرفته و اقدامات مورد نیاز برای بهره برداری آن ها خواهیم داشت.

حسنوند با بیان این که در دو سال گذشته بیش از ۳۰۰ ترانس برق وارد شهرستان شد، گفت: برای تامین نیازهای شهروندان و توسعه خدمات حوزه برق و روشنایی تمام شهرستان برنامه های جدی طراحی و به اجرا می رسد.

وی با بیان این که برای اجرای طرح های حوزه اشتغال اندیمشک، با تلاش شبانه روزی در حال پیگیری هستیم، افزود: بندر خشک، کارخانه سیمان، نیروگاه دوم سد دز، سه نیروگاه سیکل ترکیبی، بندر خشک، توسعه گردشگری، مشاغل خانگی، شیلات و طرح های کشاورزی از جمله طرح های در حال اجرا در حوزه ایجاد اشتغال شهرستان است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیگیری طرح های عمرانی اندیمشک در حوزه اشتغال و طی مراحل قانونی آن در حال اجرا است، افزود: به زودی در حوزه اشتغال شاهد اجرای طرح های مختلف و شکوفایی اقتصادی شهرستان، خواهیم بود.

انتهای پیام/