۲ میلیاردتجهیزات ورزشی به اندیمشک اختصاص یافت

به گزارش خورنا، ظهر امروز وبا حضور وزیر ورزش و جوانان چند طرح ورزشی در اندیمشک افتتاح و کلنگ زنی شد.

فریدون حسنوند در آئین افتتاح این طرح های ورزشی با اشاره به نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اندیمشک دروازه طلایی و پیشانی استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به حماسه چهارم آذر ماه اندیمشک گفت: شهر یک هزار شهید اندیمشک همواره پشتیبان انقلاب و ولایت و اسلام بوده و در این راه با ثبت حماسه های مختلف و حضور در جبهه های مقاومت نام خود را ثبت و ماندگار کرده است.

نماینده مردم اندیمشک درمجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های ورزشی اندیمشک، توسعه امکانات ورزشی در شهرستان را ضرورت دانست و عنوان کرد: به همین جهت و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی طرح های مختلفی در دین حوزه طراحی و به اجرا می رسد.

وی با بیان این که هم چنین امروز بیش از ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در اختیار شهرستان قرار گرفته است، افزود: مجموعه شهر ورزشی و خانه کشتی اندیمشک نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

حسنوند با بیان این که اندیمشک برای تکمیل تمام طرح های ورزشی خود نیازمند توجه ویژه مسئولان استان و وزارت کشور است، ادامه داد: به زودی با تخصیص اعتبارات مورد نیاز طرح های ورزشی اندیمشک،شاهد تحولی گسترده در این زمینه و تامین رضایت شهروندان خواهیم بود.

به گزارش خورنا، فاز اول پارک ورزشی شهدای چهارم آذر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و در مساحت ۶ و نیم هکتار، استخر کوی شهدا، زور خانه شهید یعقوبی امروز و با حضور وزیر ورزشو جوانان در شهرستان اندیمشک افتتاح شد.

هم چنین با حضور وزیر ورزش از روند تکمیل سالن ورزشی شهید سروندی بازدید و عملیات احداث خانه جوان و شهر جدید ورزشی اندیمشک آغاز شد.

انتهای پیام/