نشست هم اندیشی اعضای انجمن همیاران محیط زیست با ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید

خورنا| میثاق حاجتی:  هدف از برگزاری این نشست تعامل و همکاری دو جانبه انجمن همیاران و جمعیت هلال احمر و همچنین ارائه و بررسی نقاط مشترک دو نهاد در راستای بهبود وضعیت محیط زیست شهرستان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی انجمن همیاران محیط زیست در ابتدای جلسه اعضای انجمن ضمن تشکر از مهندس شاپور باقری ریاست جمعیت هلال احمر به پاس برگزاری جلسه به معرفی خود پرداخته و مختصری از عملکرد انجمن را شرح دادند.

در ادامه اعضای انجمن خواستار برگزاری برنامه‌های مشترک خانه هلال احمر با انجمن همیاران بوده و همچنین پیشنهاد برگزاری دوره‌های آموزشی محیط زیست در مرکز جمعیت هلال احمر را بیا‌ن ‌نمودند که با استقبال مهندس باقری روبرو گردید.

شاپور باقری ریاست جمعیت هلال احمر نیز ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های خیرخواهانه انجمن‌های محیط زیستی و اعضای انجمن همیاران محیط زیست بیان نمودند که فعالیت‌های انجمن محیط زیست باعث احیاء محیط زیست شهر گردیده و روحیه تازه‌ای به شهر بخشیده است.

باقری همچنین تصریح کرد که البته برای نهادینه کردن فرهنگ محیط زیست باید در راستای آموزش گام برداشت به ویژه آموزش به کودکان که وارث اصلی محیط زیست در آینده می‌باشند.

همچنین وی افزود اداره جمعیت هلال احمر شهرستان در این راستا با در اختیار گذاشتن سالن همایش و همچنین کلاس جهت برگزاری دوره‌های آموزشی همکاری خود را با انجمن همیاران محیط زیست اعلام می‌دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *