در مراسم کلنگ‌زنی باند دوم بزرگراه هفتکل به باغملک

مدیر کل راه و شهر سازی خوزستان: پروژه باند دوم بزرگراه هفتکل به باغملک در مدت سه سال اجرایی می‌شود/کاهش۲۰۰ کیلومتری محور ترانزیتی خوزستان-شهرکرد به اصفهان

خورنا-احمدرضارستمی: در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی باند دوم بزرگراه هفتکل به باغملک، منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: هدف از اجرای پروژه باند دوم بزرگراه هفتکل به باغملک کاهش سوانح و تصادفات رانندگی و نیز کمک به اقتصاد و رونق کشاورزی محل از طریق تسهیل در امر حمل و نقل محصولات زراعی با توجه به حاصلخیزی اراضی این مناطق است.

وی با بیان اینکه پروژه در مدت سه سال اجرایی می‌شود عنوان کرد: عرض این مسیر ۱۲.۵ متر و طول آن ۵۲ کیلومتر است که مبلغی به میزان ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای احداث آن اختصاص داده شده است.

رحمانی گفت: باند دوم بزرگراه هفتکل به باغملک، بخشی از محور ترانزیتی بین استان‌های خوزستان، اصفهان و چهارمحال بختیاری است که به صورت دو باند رفت و برگشت احداث شده است و با توجه به کوهستانی بودن منطقه، احداث این مسیر به صورت چهارخطه ضرورت بیشتری داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: باند دوم این بزرگراه علاوه بر کمک قابل توجهی به هدایت اصولی ترافیک و کاهش تصادفات، می‌تواند باعث اتمام بخشی از محور ترانزیت خوزستان-شهرکرد به اصفهان و نیز کاهش ۲۰۰ کیلومتری در طول این مسیر شود.