پنجمین همایش و نمایشگاه خوشنویسی چلیپا در بندر امام خمینی ( ره ) افتتاح گردید

باقر گل فر – خورنا : پنجمین همایش و نمایشگاه خوشنویسی چلیپا با حضور آقای چنانی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ، دکتر عبادی معاون فرماندار شهرستان ، مهندس قنبری بخشدار بندر امام ره ، حجت الاسلام تابش امام جمعه بندر امام خمینی ( ره ) و  در تالار مهر بندر امام افتتاح گردید .

فاطمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی ( ره ) در گفتگو با خبرنگار خورنا گفت: همایش خوشنویسی چلیپا یکی از رویداد های فاخر در استان خوزستان می باشد . که برای پنجمین سال پیاپی و برای نخستین بار با گستره منطقه با حضور ۶ استان از جمله استان های اصفهان ، چهار محال بختیاری ، لرستان ، ایلام ، کهگلویه و بویراحمد و خوزستان در بندر امام خمینی ( ره ) برگزار گردید .

وی افزود: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه نمایشگاه ۱۰۷ اثر است از استان های زاگرس نشین واصل شده است . این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۹۶/۳/۱۶ از ساعت ۹ لغایت ۱۴ در تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده بازدید عموم شهروندان عزیز می باشد .

فاطمی اظهار کرد: با توجه به پیگیری های بعمل آمده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد بندر امام ره و با حمایت مجموعه بخشداری و شهرداری بندر امام ره به زودی سینما دیجیتال در بندر امام راه اندازی خواهد شد ،احساس بنده بر این بود که یکی از نیاز های مبرم این شهر می باشد . با اقای عساکره که مالک سینما هستند هماهنگی لازم انجام صورت گرفته و ایشان به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند و امیدوارم در نیمه اول سال ۹۶ سینمای دیجتبال در بندرامام ره افتتاح گردد .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام ره گفت :خبر خوشی که برای شهروندان و هنرمندان بندر امام ره که با هماهنگی و پیگیری مهندس قنبری بخشدار بندر امام خمینی ره انجام گرفته امسال اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان برای ساخت گالری هنرمندان از محل اعتبارات شورای راهبردی اختصاص داده است .

در پایان فاطمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی ره از کلیه مجموعه ی بخشداری و شهرداری بندر امام ره که در مدت تصدی اینجانب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام ره همیاری و همکاری داشتند تقدیر و تشکر می نماییم .