پیام تسلیت رئیس شورا و شهردار بندرماهشهر به مناسبت درگذشت فرماندار سابق

خورنا-  پیام تسلیت رئیس شورا و شهردار بندرماهشهر به مناسبت درگذشت فرماندار سابق
باسمه تعالی
انالله واناالیه راجعون
درگذشت غم بارمرحوم جناب آقای سید جعفر طباطبایی رحمه الله علیه فرماندار سابق فرمانداری شهرستان بندرماهشهر موجب تأثر و تألم شدید اینجانبان گردید.
ایشان مظهر عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت بود که عمر شریف خویش را درخدمت به اسلام ،انقلاب اسلامی ومردم مومن وقدرشناس بندرماهشهر سپری کرد. سید بزرگوار واستاد فرهیخته و ومعلم فداکاری که علم و عمل را توأمان داشت و با اخلاق و رفتار و صداقت ، تشنگان حقیقی علم را سیراب می‌کرد.
مردم شریف وقدرشناس بندرماهشهر قطعا زحمات وخدمات ماندگار ایشان در جبهه تعلیم وتربیت فرزندان این دیار وادای دین آن یارسفرکرده به شهرستان بندرماهشهر به عنوان یک مدیر دلسوز وپرتلاش ودولتمردی صادق وخدمتگزاری دلسوز را هیچگاه از یاد نخواهند برد.
این مصیبت جانکاه را به همه بازماندگان خصوصاخانواده محترم و خاندان شریف ایشان وبه مردم مومن و ولایتمدار بندرماهشهر تسلیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال برای روح آن‌ عزیز ازدست رفته علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمائیم.
روح بلند ایشان همواره با جده سادات حضرت فاطمه زهراسلام الله علیه مشهور گردد .ان شاالله
۲۸ دیماه ۹۵
غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهر
نعمت الله قنواتی رئیس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر
◾◾◾◾◾◾◾
روابط عمومی واموربین الملل شهرداری بندرماهشهر نیز خاموش شدن این شمع نورانی را به بیت شریف ،بازماندگان دوستان وعلاقمندان آن یارسفرکرده ومردم مومن و فهیم بندرماهشهر تسلیت وتعزیت عرض نموده واز خداوند منان علودرجات دربهشت اعلا ومزید فضل ورحمت بی همتا برای ایشان مسئلت می نماید .
روحش شاد یاد وخاطراتش گرامی باد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *