بازگشت مالکیت کارخانه رب گوجه به شرکت نیشکر هفت‌ تپه

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با اشاره به دعوای حقوقی طولانی برای تعیین تکلیف مالکیت کارخانه رب گوجه هفت تپه گفت: رای مالکیت بخش خصوصی سابق هفت‌تپه بر کارخانه رب گوجه این شرکت ابطال شد و این کارخانه به مالکیت هفت تپه بازگشت.

به گزارش خورنا علیرضا دورباشی‌زاده امروز چهارشنبه ۴ مهرماه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه رب گوجه فرنگی هفت‌تپه گفت: پنج پرونده حقوقی پیرامون کارخانه تولید رب گوجه فرنگی هفت‌تپه به عنوان یکی از کارخانه‌های زیرمجموعه شرکت کشت و صنعت هفت تپه در سال‌های اخیر تشکیل شد که پنج پرونده داوری علیه این کارخانه صادر شده بود.

وی افزود: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با ارایه اسناد متقن و با دفاعیات مناسب توانست نسبت به ابطال چهار رای داوری طی ماه‌های اخیر به موفقیت برسد.

مدیرعامل شرکت هفت‌تپه گفت: مهمترین و آخرین رای داوری باقی مانده پیرامون مالکیت شرکت رب گوجه بود که این مهم نیز در روز‌های اخیر باطل و مالکیت شرکت رب گوجه به صورت کامل به شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه برگشت.

دورباشی بازگشت مالکیت کارخانه تولید رب گوجه به شرکت هفت تپه را یکی از دغدغه‌های مهم مدیران و کارگران این شرکت دانست و بیان کرد: دستگاه قضایی با شجاعت و به طور عادلانه این پرونده را مورد ارزیابی قرار داد که جای قدردانی دارد.

وی در پایان یادآور شد: کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه همواره در بزنگاه‌های مورد نیاز در صیانت از اموال شرکت حضور آگاهانه داشتند که این غیرت و حمیت کارگران در دفاع از حقوق شرکت هفت تپه نوید دهنده روز‌های خوب برای این شرکت است.