نتایج سومین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش اعلام شد

نماینده سازمانهای مردم نهاد خوزستان با بیان اینکه سومین جشنواره محیط زیستی دکتر رادمنش از دی ماه سال گذشته شروع و تا مهر 99 ادامه داشته است اظهار کرد: هشت رتبه برتر این جشنواره به فعالین محیط زیستی استان خوزستان رسیده است.

به گزارش خورنا سیروس داودی گفت: امسال نتایج سومین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش در حالی اعلام شد که متاسفانه محسن خیراللهی یکی فعالان محیط زیست و منابع طبیعی کشور و دبیر پیشین جشنواره را به علت بیماری کرونا از دست داده‌ایم.

وی با بیان اینکه سومین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش از دی ماه سال گذشته شروع و تا مهر ۹۹ ادامه داشته است اظهار کرد: هشت رتبه برتر این جشنواره به فعالین محیط زیستی خوزستان رسیده است.

نماینده سازمانهای مردم نهاد خوزستان عنوان کرد: در این جشنواره امیر مهرابی و ایمان کاهکش از انجمن نگین ایران زاگرس از مسجدسلیمان، میثم مرادی مطلق از انجمن حامیان محیط زیست زاگرس از اندیمشک و هوشنگ عالی نسب از انجمن همیاران محیط زیست از مسجدسلیمان موفق به کسب رده دوم برندگان ویژه شدند.

داودی ادامه داد: همچنین ناصر منابیه از انجمن حامیان طبیعت و محیط زیست حمیدیه رده سوم برندگان شایسته و شهرام دهکردی از اهواز و فرشاد کریمی از باغملک نیز رده اول اشخاص حقیقی فعال محیط زیست و تاثیر گذار را بدست آوردند.

وی در پایان گفت: در بخش فعالان رسانه‌ای و خبرنگار نیز علی طهماسبی از قلعه تل موفق به کسب رده سوم این جشنواره شد.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خوزستانی دمتون گرم
  • نازلی با تقلبی برنده شدن،کارهای بهتری هم بودن که اونا رو انتخاب نکردن