حضور ۲ صنعتگر از خوزستان در نمایشگاه سراسری صنایع دستی بوشهر

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان از حضور دو تن از صنعتگران خوزستانی در نهمین نمایشگاه و جشنواره سراسری صنایع دستی استان بوشهر خبر داد.

خورنا- به گزارش روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، شکراله قاسمی امروز یکشنبه دوم دی‎ماه ۹۷ با اعلام این خبر گفت: نهمین نمایشگاه و جشنواره سراسری صنایع دستی بوشهر از فردا دوشنبه سوم دی‎ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی این شهرستان آغاز به کار خواهد کرد.

او ادامه داد: این دوره از نمایشگاه صنایع دستی به همت اداره‎کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بوشهر و با همکاری شرکت نمایشگاه‎های بین المللی استان بوشهر، با حضور ۱۴۰ صنعت‎گر صنایع دستی از سراسر کشور به منظور معرفی صنایع دستی استان‎های دیگر و همچنین حمایت هنرهای دستی در فضایی سرپوشیده به متراژ۳۶۰۰ مترمربع از روز فردا سوم دی‎ماه آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان افزود: در این نمایشگاه علی گیم با نام تجاری شرکت صنایع دستی “سوسا” و با عرضه کلیه محصولات شاخص صنایع دستی استان شامل حصیر، کپو، گلیم و گبه و سهام رسولی در رشته خراطی چوب و با عرضه محصولات این رشته به عنوان دو نماینده خوزستان حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر خواهد بود.