نواقص استادیوم شهدای بندرماهشهر برای بازی جام حذفی رفع خواهد شد

شاهرخ حسنیlخورنا- قنواتی گفت: نواقص استادیوم شهدای بندرماهشهر برای بازی جام حذفی رفع خواهد شد.

نعمت الله قنواتی رییس شواری شهر ماهشهر در گفت و گو با خورنا اظهار کرد: در خصوص میزبانی ماهشهر در جام حذفی نماینده فدراسیون از استادیوم شهدا بازید کرد و با شمردن نواقصی چون نبود ورودی جدا برای تماشاگران، عدم وجود سیستم روشنایی مناسب، نبود جایگاه ویژه، رختکن نا مناسب و غیر میزبانی ماهشهر را در چنین شرایطی تایید نکرد .

قنواتی ادامه داد:برای رفع این مشکلات شهرداری بندر ماهشهر با بهره گیری از امکانات موجود اقدامات مورد نیاز را انجام  خواهد داد اگر چه با توجه  به کم بودن زمان تا میزبانی ماهشهر تعدادی از این نواقص همچون جایگاه ویژه بصورت موقت رفع خواهد شد اما در آینده نزدیک گام های بیشتری برای بهبود و حل این قبیل کاستی ها صورت خواهد گرفت.

وی وجود ۲ تیم از بندر ماهشهر در لیگ دسته دوم کشور را نیازمند زیر ساخت های بسیاری دانست که فوتبال ماهشهر همانند سایر رشته های ورزشی این شهر افتخار افرین باشد.

قنواتی خاطرنشان کرد: این امر نیازمند همکاری صنایع پتروشیمی و دیگر نهادهای این شهر میباشد اما در شرایط فعلی شهرداری بی هیچ یاوری در این زمینه نسبت به رفع موافع اقدام کرده است.

این عضو شواری شهر بندرماهشهر افزود: بخش عمده فعالیت های لازم صورت گرفته که در زمان میزبانی این شهر بازی خوبی را در این استادیوم شاهد باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امیر بندر ماهشهر با این همه وسعت و جمعیت وشرکتهایی که باعث شلوغی این شهر شده اند که هم معضل هستند وهم فرصت نیاز به یک استادیوم در خور نام این شهر است با توجه به این همه زمینهای مستعد این شهر باید آینده نگر بود و از الآن بفکر چند ده بعد بود ما نیاز به یک استادیومی با تمام امکانات جای مناسب با پارکینگ داریم که در موقع نیاز سردرگم به چه کنم چه کنم نیفتیم از حوصله شما متشکرم