با حضور پرشور مردم اندیمشک

آئین یاد بود شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام کیهانی برگزار شد

خورنا – به گزارش خورنا از اندیمشک، شامگاه گذشته و با حضور پر شور مردم اندیمشک و جمعی از مسئولان محلی و استانی آئین یاد بود شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام و المسلمین کیهانی در این شهرستان برگزار شد.

این آئین در مصلای نماز جمعه شهر یک هزار شهید اندیمشک برگزار و مردم سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس با زمزمه‌های لبیک یا حسین (ع) و شهادت مبارک یاد و خاطر شهید مدافع حرم حجت الاسلام و المسلمین کیهانی را گرامی داشتند.

پیمان جهانگیری در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با حضوری پر شور در عرصه دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما بار دیگر بر روحیه ولایت مداری خود تاکید و توجه کردند و در این عرصه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به برگزاری آئین‌های ویژه استقبال و خاک سپاری شهید مدافع حرم حجت الاسلام و المسلمین کیهانی در اندیمشک، افزود: مردم اندیمشک با حضوری پر شور در آئین‌های ویژه تدفین و یاد بود این شهید عالی قدر عرصه مقاومت بیش از گذشته بر استمرار مسیر ارزش مداری خود تاکید و توجه کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیکر پاک شهید عالی قدر محمد کیهانی، ششمین شهید مدافع حرم اندیمشک دوشنبه شب و با استقبال خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم به شهر یک هزار شهید و سنگربان مقاوم کرخه و دز اندیمشک منتقل شد.

هم چنین آئین ویژه استقبال از این شهید عالی مقام با با برگزاری مراسم‌های ویژه مذهبی و فرهنگی در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار و شهروندان این شهر یک هزار شهید بر استمرار راه و منطق رزمندگان و شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس تاکید و توجه کردند.
مراسم تشییع پیکر مطهر روحانی شهید محمد کیهانی نیز از میدان امام خمینی (ره) شهر اندیمشک آغاز شد و مردم این دیار فرزند خود را با حضوری تاریخی و پر شور بدرقه کردند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *