گزارش تمرین استقلال؛ خروج زرینچه از کمپ در غیاب ۵ بازیکن

فوتبال ايران- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب ۵ بازیکن برگزار شد.

به گزارش سايت فوتبال ايران، تمرین امروز استقلال پس از برتری ۳ بر صفر برابر گسترش فولاد از ساعت ۱۱:۳۰ در کمپ اختصاصی آبی‌پوشان برگزار شد.

منصور پورحیدری در تمرین حاضر بود و به اعضای کادر فنی و بازیکنان پیروزی استقلال را تبریک گفت.کرار ، یعقوب کریمی، هرایر مگویان ، علیرضا رمضانی، عمران زاده و صادقی غایبان تمرین بودند. همچنین میرشاد ماجدی در تمرین حضور نداشت. مگویان به دلیل شرکت در اردوی تیم ملی ارمنستان در تمرین حضور نداشت.هاشم بیک‌زاده پیش از آغاز تمرین دقایقی با فرزند پژمان نوری بازی کرد.

جواد زرینچه روز گذشته و پس از بازی استقلال – گسترش فولاد گفته بود: «خوب بازی نکردیم و تنها بردیم»، امیر قلعه‌نویی هم پس از این اظهار نظر گفت: «مطمئن هستم زرینچه این حرف را نزده است.»  اما نکته جالب اینجا بود که زرینچه امروز در تمرین حاضر شده ولی پس از صحبت با کادر فنی به طرز مشکوکی تمرین را ترک کرد.

بازیکنانی که در دیدارد مقابل گسترش فولاد ثابت بازی کرده بودند ریکاوری کردند و راهی سونا و استخر شدند. سایر بازیکنان در دو گروه طوسی و نارنجی فوتبال درون تیمی را انجام دادند که در این بخش تمرینی محمود فکری، همدانی و ایمان عالمی نیز حضور داشتند، قاضی این بازی برعهده «محمد قاضی» بود.

از تمرین امروز حدود ۳۰ هوادار استقبال کردند که رضایت بابت عملکرد استقلال در چهره تک تک آنها مشهود بود. همچنین تعدادی از هواداران خانم نیز در کمپ ناصر حجازی حضور داشتند.امیر قلعه‌نویی با لباس شخصی در تمرین حاضر شد.رضا رجبی در تمرین حضور داشت.تیم فوتبال استقلال پنج‌شنبه هفته جاری در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر میهمان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *