سرمایه گذاران از امتیازات ویژه منطقه آزاد اروند بهره مند می شوند

خورنا: مدیر عامل منطقه آزاد اروند از سرمایه داران داخلی و خارجی خواست تا با سرمایه گذاری دراین منطقه از امتیازات ویژه آن بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل منطقه آزاد اروند صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه صنایع غذایی در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولین ایرانی و عراقی برگزار شد، گفت: این نمایشگاه در راستای افزایش حجم صادرات کالا، صنایع و مواد غذایی به کشورهای همسایه و همجوار به خصوص کشور عراق برگزار شده است و می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.
اسماعیل زمانی افزود: این نمایشگاه با محوریت صنایع غذایی و صنعت بسته بندی و تولید مواد غذایی با حضور ۵۰ شرکت در فضایی بالغ بر ۵ هزار متر مربع برپا شده است.
وی با اشاره به اهمیت صنعت، تجارت و صادرات تصریح کرد: منطقه آزاد اروند یک منطقه صنعتی، تجاری و گردشگری است و بیشترین توجه ما به توسعه صنعت و صادرات است که امیدواریم بتوانیم منطقه آزاد اروند را به قطب صادرات به کشورهای همجوار و منطقه تبدیل کنیم.
مدیر عامل منطقه آزاد اروند عنوان کرد: از کلیه تجار، سرمایه گذاران و صادرکنندکان دعوت می کنیم تا ضمن استفاده از مزایای منطقه آزاد اروند به توسعه صادرات و صنعت در این منطقه بپردازند.
به گزارش خبرنگار مهر، گفتنی است تعدادی از فعالان اقتصادی، بازرگانان و تجار عراقی نیز به منظور انجام رایزنی های لازم در خصوص صادرات محصولات ایرانی به کشور عراق در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و هیات همراه از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.