مرکز بستر درمانی سردشت زیدون افتتاح شد

خورنا: بخشدار زیدون گفت: با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان، مرکز بستر درمانی سردشت زیدون افتتاح شد.

آرمین ساعد در گفتگو با خبرنگار خورنا در بهبهان، اظهار داشت: مرکز بستر درمانی شهر سردشت زیدون با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان با حضور فرماندار و مسئولین افتتاح شد.

وی در خصوص ارتقاء خدمات بهداشتی – درمانی شهر سردشت، بیان داشت: ترویج حضور نیروهای متخصص در این منطقه و پیگیری های جدی برای جذب پزشکان متخصص از اقدامات بعدی ما جهت ارتقا سطح بهداشت و درمان منطقه است که آن را را در دستور کار قرار دادیم.

بخشدار زیدون تصریح کرد: هم چنین، برای راه اندازی شبکه بهداشت و درمان شهرسردشت، بالغ بر  ۳۰۰ میلیون تومان تجهیزات اداری شامل رایانه، میز و سایر لوازم خریداری و به مسئولان مربوطه تحویل داده شده است.

ساعد خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی با مشارکت وزارت نفت و دانشگاه جندی شاپور اهواز ساخته شده است.

وی با بیان اینکه افتتاح این مرکز می تواند زمینه ارائه خدمات پزشکی به مردم سردشت زیدون را تصریح کند.

بخشدار زیدون ادامه داد: لازم به ذکر است مرکز بستر درمانی سردشت زیدون در زمینی به مساحت ۴۵۸ متر مربع و از طریق مردم خیر سردشت احداث شده است. ساعد عنوان کرد: این مرکز دارای اتاق عمل، زایمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، بهداشت محیط، بهداشت خانواده، داروخانه و اتاق تزریقات و پانسمان،اتاق پزشک، داندانپزشکی، و دارای ۱۰ تخت است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همت مسئولین کمبود ها و نارسایی هایی شامل پزشک متخصص و نیروی پرستار می باشد در اسرع وقت برطرف شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *