ولایتی کاندیدای نهایی ائتلاف ۲+۱/ قالیباف: نمی پذیرم و به راه خود ادامه می دهم

خورنا: ائتلاف ۱+۲ که شامل ولایتی، قالیباف و حدادعادل می شود، سرانجام به پایان راه رسید و ولایتی وزیر خارجه اسبق گزینه ی نهایی آن شد. این در حالیست که به گفته ی منابع مطلع، قالیباف حکم جامعتین را نپذیرفته است. او به طور ضمنی به آنها پیغام داده که به دلیل توانایی جذب آرای بیشتر نسبت به دیگر کاندیداها، به راه خود ادامه می دهد.
منابع خبری از انتخاب ولایتی به عنوان کاندیدای جامعتین خبر می دهند.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، جامعتین پس از بررسی های مفصل تصمیم گرفتند که با توجه به شرایط ویژه ی کشور و تجربه ی بیشتر ولایتی در امور اجرایی و راهبردی نسبت به دیگر کاندیداهای ائتلاف ۱+۲، او را به عنوان کاندیدای خود معرفی کنند.

ولایتی سیاستمداری میانه رو است که روابط مناسبی با شخصیت های جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی دارد.

این در حالیست که به گفته ی منابع مطلع، قالیباف حکم جامعتین را نپذیرفته است. او به طور ضمنی به آنها پیغام داده است که به دلیل توانایی جذب آرای بیشتر نسبت به دیگر کاندیداها، به راه خود ادامه می دهد.

همچنین، حدادعادل روز گذشته اظهار داشت: اگر خواسته باشیم بمانیم، باید هر سه نفر بمانیم.

از سوی دیگر، خبرنگار سیاسی «انتخاب» کسب اطلاع کرده که ائتلاف ۱+۲ که شامل ولایتی، قالیباف و حدادعادل می شود، سرانجام به پایان راه رسیده و به گزینه نهایی نزدیکتقریباً قطعی شده است . این گزینه “علی اکبر ولایتی” است.

البته قرار است طی یکی دور اینده تلاش های برای تکمین قالیباف به “گزینه ولایتی” آغاز شود و پس از اقناع قالیباف، خبر انتخاب گزینه نهایی اعلام شود.

قابل ذکر است، موتلفه نیز روز گذشته ولایتی را به عنوان گزینه نهایی خود مشخص کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *