ثبت‌نام ۱۵۷ نفر برای ۱۳ کرسی شورای شهر آبادان

خورنا: معاون فرماندار آبادان از ثبت‌نام ۱۵۷ نفر برای ۱۳ کرسی شورای شهر آبادان خبر داد.

سید ولی‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با پایان یافتن زمان ثبت‌نام چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در آبادان در مجموع ۱۵۷ نفر در این شهر ثبت‌نام کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه آبادان جزو شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است در شورای شهر ۱۳ عضو اصلی و شش عضو علی‌البدل خواهد داشت.

وی افزود: در شهر اروندکنار نیز ۱۵ نفر ثبت‌نام کردند که این شهر نیز پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل دارد.

رئیس ستاد انتخابات آبادان ادامه داد: همچنین در شهر چوئبده نیز ۱۳ نفر برای تصاحب پنج کرسی شورای این شهر و دو عضو علی‌البدل داوطلب شدند.

موسوی تصریح کرد: در روستاهای اروندکنار نیز در مجموع ۱۸۰ نفر به عنوان داوطلب احراز شورای روستاها ثبت نام کردند که برای ۳۰ روستا هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه همه این روستاها جمعیت زیر یک هزار و ۵۰۰ نفری دارند سه عضو اصلی خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات آبادان خاطرنشان‌ کرد: در روستاهای بخش مرکزی که مشتمل بر ۲۵ روستا است تعداد ۱۹۷ نفر داوطلب شدند.

موسوی افزود: از این تعداد ۱۹ روستا دارای سه عضو شورا خواهند بود و شش روستا با توجه به جمعیت بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفری دارای پنج عضو خواهند بود.

وی گفت: با انجام ثبت‌نام مراحل بعدی که شامل بررسی صلاحیت‌ها است آغاز شده و مرجع چهارگانه و هیئت اجرایی انتخابات در این خصوص در حال انجام کار هستند.

رئیس ستاد انتخابات آبادان تصریح کرد: پس از اعلام نهایی اسامی تایید صلاحیت‌ها، افرادی که صلاحیت آن‌ها احراز نشود از ۲۸ اردیبهشت ماه تا یکم خرداد می‌توانند اعتراض خود را به هیئت نظارت اعلام کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *