نماینده آبادان: سفرهای استانی کیفیت مصوباتی ندارد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه سفرهای استانی هیئت دولت کیفیت مصوباتی ندارد و مطمئنا هدف از سفرهای دور چهارم، اقدامات توسعه‌ای و عمرانی نیست و در این میان تنها اهداف انتخاباتی دنبال می‌شود.

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خوزستان آغاز شده است و قرار است که فردا این استان میزبانی کند باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد تاکنون تنها ۲۷ درصد مصوبات سه سفر استانی هیئت دولت به خوزستان اجرایی و محقق شده است.

وی افزود: از ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده تنها ۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تحقق پیدا کرده که خیری قابل عرض برای استان نداشته است.

*سفرهای استانی هیئت دولت کیفیت مصوباتی ندارد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه سفرهای استانی هیئت دولت کیفیت مصوباتی ندارد و از پروژه‌های در دستور کار برای افتتاح و بهره برداری سفر چهارم نیز مشهود است که هدف انجام کار عمرانی و توسعه‌ای نیست!

وی اضافه کرد: یکی از پروژه‌های در دستور کار برای افتتاح سفر چهارم هیئت دولت، بیمارستان اروندکنار است که تنها ۸۰ درصد ساختمان آن انجام شده و بدون هیچگونه تجهیزات درمانی، آب مصرفی، برق، فاضلاب، وسایل گرمایشی و سرمایشی، جاده دسترسی و سایر امکانات مورد نیاز قرار است به بهره‌برداری برسد.

*حداقل ۱۱ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیاز است

دهدشتی همچنین عنوان کرد: این بیمارستان حداقل به ۱۱ میلیارد تومان دیگر برای آماده‌ سازی و تجهیز نیاز دارد اما با ساخت چهار دیوار فیزیکی قرار است افتتاح شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان حتی برای سکونت سرایدار نیز آماده نبوده چه برسد به اینکه افتتاح شود!

*سفرهای استانی با اهداف انتخاباتی

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئنا هدف از سفرهای رئیس جمهور در دور چهارم، اقدامات توسعه‌ای و عمرانی نیست و در این میان تنها اهداف انتخاباتی دنبال می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: مسئولان دولت باید بدانند که مردم نیازمند رفع مشکلات هستند و با امیدهای واهی نمی‌توان آن‌ها را دلگرم و امیدوار به آینده کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *