جوابیه شرکت عمران شهر جدید رامین به یادداشت منتشر شده در خورنا

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین در ارتباط با یادداشت خورنا با عنوان «شهر جدید رامین نماد آشفتگی مدیریتی/از شکواییه شهروندان تا سکوت نهادهای نظارتی» جوابیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خورنا متن جوابیه روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین به شرح زیر است:

بسمه تعالی

شهر رامین با رویکرد پیشرفت و توسعه

۱- در خصوص درمانگاه شهر جدید رامین:
با پیگیری های سرپرست این شرکت احداث یک درمانگاه توسط نیروگاه رامین و شرکت توسعه نیشکر در شورای مسکن استان مصوب گردید . ضمناً جهت رفع مشکل در کوتاه مدت این شرکت ضمن انجام تفاهم نامه با مالکین درمانگاه خصوصی احداث شده در شهر جدید رامین و همچنین هماهنگی های بعمل آمده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان باوی نسبت به افتتاح درمانگاه در هفته آتی اقدام خواهد نمود.

۲- در خصوص امنیت شهری:
در این خصوص با پیگیری های مستمر سرپرست شرکت عمران شهر رامین و برگزاری جلسات متعدد با فرماندهی انتظامی شهرستان باوی هماهنگی های لازم و مقدمات موضوع استقرار یگان امداد شهرستان باوی در شهر رامین به عمل آمده ضمناً در راستای افزایش امنیت این شرکت در این دوره مدیریتی نسبت به انعقاد قرارداد با فرماندهی نیروی انتظامی جهت استقرار ۲۴ ساعته گشت نیروی انتظامی در شهر رامین اقدام نمود.

۳- در خصوص ایاب و ذهاب شهروندان:
در این خصوص جهت ایجاد رفاه شهروندان و سهولت تردد ساکنین این شرکت از محل منابع داخلی نسبت به اجاره دو دستگاه مینی بوس هایوندای جهت ایاب و ذهاب شهروندان و دانش آموزان به شهر ملاثانی و اهواز و بالعکس اقدام نمود ، شایان ذکر است در جلسه اخیر شورای اداری شهرستان باوی موضوع مشارکت چهار شهر شیبان ، ویس ، ملاثانی و رامین جهت ایجاد حمل و نقل عمومی مطرح و مصوب گردید.

۴- در خصوص پروژه های زیربنایی و روبنایی:
در این خصوص و جهت رفع نیازهای ساکنین و ایجاد زیرساخت های مناسب شهری شرکت عمران شهر جدید رامین در این دوره مدیریتی اقدام به اجرای پروژه های زیربنایی و روبنایی مختلف از جمله اجرای پروژه زیر سازی و روسازی معابر مسکن مهر، تکمیل شبکه برق فشار ضعیف تعداد ۱۸۸ واحد مسکن مهر ، احداث پروژه زمین ورزشی، اجرای پروژه پارک شهری در سایت مسکن مهر و …. اقدام نموده است.

۵- در خصوص جمع آوری دکه های سطح شهر:
با توجه به اینکه مدیریت شرکت عمران شهر جدید رامین اولویت اصلی خود را در این دوره مدیریتی رفع مشکلات و معضلات ساکنین و رسیدگی به امورات اجتماعی و فرهنگی ایشان قرار داده که در این راستا و جهت رعایت ضوابط شهرسازی و نمای شهری ضمن جمع آوری کانکس های سطح شهر اقدام به متمرکز نمودن آنها در بازارچه محلی از طریق اجاره دادن واحد های تجاری با پایین ترین قیمت کارشناسی در بازارچه مذکور به صاحبین کانکس ها نموده است شایان ذکر است احداث مرکز کارآفرینی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باوی جهت واگذاری محل کسب و کار به افراد نیازمند ، افتتاح پایگاه بسیج امام علی(ع) شهر جدید رامین(اولین پایگاه) و برگزاری مراسمات مذهبی و ملی و … از جمله اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی شرکت عمران در این دوره مدیریتی بوده است.

۶- در خصوص شکایت قضایی از شهروندان:
رویکرد شرکت عمران شهر جدید رامین مبتنی بر تعامل حداکثری و مشارکت شهروندان در مدیریت و توسعه شهری با اولویت رفع نیازها آنها و پاسخگویی به مطالبات به حق ساکنین می باشد، لذا این شرکت تا به امروز هیچگونه پیگیری حقوقی و قضایی در مقابل مطالبات شهروندان نداشته و نخواهد داشت.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی حضباوی سلام این جوابیه اصلا و ابدا صحت نداره،کذب محض هست،خبرنگار بفرستید خودتون ببینید.
  • حسن در خصوص درمانگاه ما کلا در هفته دو روز و هر دفعه به مدت دو سه ساعت شبکه بهداشت مستقر میشود و لذا درمانگاه دایر نیست،سرویس ایاب ذهاب پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل فعالیت نمیکنه در طول هفته هم فقط در تایم اداری،در خصوص استقرار نیروی پلیس هم دو نفر مستقر شدند در شرکت و با شهروندان معترض به عملکرد مسئوللان شرکت برخورد میکنند.درباره شکایت قضایی که مدارک و مستندات فراوانی از شکایت قضایی وجود دارد و . . . تمامی جوابیه سراسر کذب و دروغ است.