داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند!

به گزارش خورنا ساعتی پیش جسد داریوش مهرجویی فیلم ساز برجسته ایرانی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در ویلایشان واقع در شهرکی حوالی کرج در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند پیدا شد.

سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با تایید این خبر توضیح داد: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجوبیی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

سردار هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است نیز توضیح داد: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است.

به گزارش خورنا در هفته گذشته مرحومه محمدی فر فیلمنامه نویس و همسر داریوش مهرجویی در صفحه شخصی خود در ایتستاگرام از تهدید شدنش توسط شخصی ناشناس با چاقو نیز خبر داده بود.

گفتنی است داریوش مهرجویی از فیلم‌سازان برجستهٔ کشور و از چهره‌های اصلی موج نوی سینمای ایران بود که آثار ماندگاری مانند گاو، اجاره نشین‌ها، هامون، مهمان مامان، سنتوری و… از خود به یادگار گذاشته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علیرضا ما دقیقا در اون منطقه زندگی میکنیم تورو خدا به دادمون برسین پر شده افغانی چندبار زن و بچه منو تهدید کردن. چرا صدای کسی درنمیاد چرا مسئولین عمدا کاری نمیکنن. زن و بچه ما آرامش و آسایش ندارن. ای هواااار تورو خدا یکی ما رو از دست افغانی ها نجات بده ای مردم