مجوز تردد خودروهای پلاک آزاد کیش و قشم در سطح استان هرمزگان صادر شود

عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به صدور مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار در تمام استان سیستان و بلوچستان، گفت: اقدام دولت در صدور مجوز برای خودروهای پلاک آزاد چابهار جهت تردد در استان سیستان و بلوچستان جای مسرت و تشکر دارد اما چرا این کار خوب به تمام مناطق آزاد از جمله کیش و قشم تسری پیدا نکند؟

به گزارش خورنا عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگویی با بیان اینکه، پس از تفویض اختیار رئیس جمهور به استاندار سیستان و بلوچستان و دستور استاندار، مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار در تمام استان سیستان و بلوچستان، صادر شده است، گفت: این اقدام، بسیار کار خوب و به جایی است که جای تقدیر دارد و باعث خوشحالی است اما چرا این کار مناسب فقط در یک استان اجرا شود؟

وی افزود: اولین منطقه آزاد تجاری و صنعتی یعنی کیش و قشم در استان هرمزگان بوده‌اند و سال‌هاست مردم این مطالبه را دارند که خودروهای پلاک آزاد این مناطق بتوانند در کل استان هرمزگان تردد نمایند اما اتفاقی نیفتاده است.

عضو شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: این یک بام و دو هوای دولت، موجب دلخوری مردم هرمزگان شده و سوال می‌کنند که چرا چابهار آری و ما نه؟ مناطق آزاد استان هرمزگان سال‌هاست تشکیل شده‌اند اما متأسفانه از این امتیاز بی بهره هستند.

پرواز در پایان اظهار داشت: باز هم می‌گویم اقدام دولت در صدور مجوز برای خودروهای پلاک آزاد چابهار جهت تردد در استان سیستان و بلوچستان جای مسرت و تشکر دارد اما چرا این کار خوب به تمام مناطق آزاد از جمله کیش و قشم تسری پیدا نکند؟ بنده امیدوارم در ادامه شاهد اعطای این مجوز به کیش و قشم هم باشیم تا به این مطالبه قدیمی مردم استان هرمزگان و ساکنان قشم و کیش هم پاسخ خوشایندی داده شود.