اعتراف مهدی تاج: اگر قانون سقف قراردادها را نمی گذاشتیم تا سال آینده باید اعلام ورشکستگی می‌کردیم!

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد علت گذاشتن سقف قرارداد با بازیکنان فوتبال گفت: اگر این کار انجام نمی‌شد، مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم که همه باشگاه‌ها زیان‌آور هستند.

به گزارش خورنا مهدی در گفتگو با رادیو ورزش اظهار کرد: تفاهمنامه‌ای با عراق امضا کرده‌ایم که به نفع ما است و اردوهای بیشتری را در آنجا برگزار می‌کنیم. آنها نیز در کرمانشاه و خوزستان حضور پیدا می‌کنند. علاوه بر این در حال امضای تفاهم نامه مهمی با عربستان هستیم، زیرا ما دو قدرت فوتبالی آسیا هستیم.

وی درباره علت گذاشتن سقف بودجه قراردادها با بازیکنان فوتبال نیز گفت: سقف بودجه قراردادها را تعیین خواهیم کرد. اگر این کار نمی‌شد مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم همه باشگاه‌ها زیان آور هستند ولی به دنبال ساماندهی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ادامه با تقدیر از آغاز به فعالیت کانال ویژه ورزش بانوان در زیر مجموعه رادیو ورزش درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز توضیح داد: ما ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم گیری درباره نحوه اجرا را بر عهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه ریزی می‌کنند.

تاج در پایان افزود: آمدن و نیامدن آنها دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل گهر، سپاهان، ذوب آهن و غدیر اهواز که مناسب است بانوان حضور پیدا خواهند کرد. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود. (احتمالاً منظور مهدی تاج از ورزشگاه غدیر، ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان است)