حمله با چاقو به یک امام جماعت در ساوه

شب گذشته امام جماعت روستای احمدآباد واقع در بخش مرکزی ساوه با اصابت چاقوی فردی از ناحیه گردن و کشاله ران مضروب و به بیمارستان منتقل‌شد.

به گزارش خورنا سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی با تایید این خبر توضیح داد: پس از تحقیقات و بررسی‌های پلیسی به عمل آمده، مشخص شد ضارب که یک جوان حدودا ۲۱ ساله و فاقد تعادل روحی و روانی و ساکن همان روستا است به وسیله چاقو به امام جماعت روستا حمله ور شده که در جریان این درگیری، روحانی روستا مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل می‌گردد.

وی با اشاره به مطلوب بودن وضعیت جسمی امام جماعت روستای احمد آباد در بیمارستان گفت: فرد ضارب که یک شخص بیمار روانی است، پس از حمله به امام جماعت روستا به سمت پارک رفته و قصد حمله به اهالی روستا را داشت که توسط پلیس دستگیر شد.

ابوالحسن شریفی رئیس دادگستری شهرستان ساوه نیز با حضور در بیمارستان از این روحانی حادثه‌دیده عیادت کرد و گفت: از نزدیک در جریان روند درمان او قرار گرفتیم و دستورات لازم برای ادامه فرآیند درمانی صادر شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با عامل و یا عوامل این حادثه اظهار کرد: بنا به دستور رییس کل دادگستری و با توجه به دستگیری ضارب، مراجع انتظامی مکلف هستند تا با بررسی کامل کلیه ابعاد این موضوع پرونده را تکمیل و به مرجع قضائی ارسال کنند تا در سریعترین زمان ممکن با عامل یا عوامل این حادثه برابر قانون رفتار شود.