استاندار خوزستان:

خوزستان در دولت گذشته رها شده بود

استانداز خوزستان اظهار کرد: خوزستان در دولت گذشته علیرغم اینکه استاندار و مدیر داشت ولی رها شده بود چراکه این دولت به امید برجام چشم به دست بیگانه داشت.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز صادق خلیلیان امروز چهارشنبه یازدهم اسفند ۱۴۰۰ در دهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان گفت: خوشبختانه با شروع دولت جدید سرعت طرحها و پروژه‌های عمرانی در استان خوزستان سرعت گرفته و پروژه طرح جامع آب و فاضلاب اهواز نیز پیشرفت خوبی پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از محل اعتبارات تصویبی سفر اخیر ریاست جمهوری به استان مبلغ یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرحهای عمرانی دریافت شده است و ۲۴۰ میلیارد تومان دیگر نیز به زودی به حساب استان واریز می‌شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در چهارچوب مصوبات این سفر مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان برای سرعت بخشی به ساماندهی شبکه فاضلاب اهواز و ۲۷۰ میلیارد تومان نیز برای تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان در فصل تابستان اختصاص داده شده است.

خلیلیان یادآوری کرد: معضلات کنونی آب و فاضلاب خوزستان تنها نمونه کوچکی است که نشان می‌دهد طی سالهای گذشته هیچ مدیریت صحیحی در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در این استان وجود نداشته است.

وی در پایان بیان کرد: خوزستان در دولت گذشته علیرغم اینکه استاندار و مدیر داشت ولی رها شده بود چراکه این دولت به امید برجام چشم به دست بیگانه داشت.