مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس:

شهدای گمنام ۶۵ نقطه خوزستان بدون یادمان هستند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از وجود ۶۱۵ شهید گمنام در خوزستان خبر داد و تصریح کرد: این شهدا که در ۱۳۵ نقطه استان دفن شده‌اند در ۶۵ نقطه بدون یادمان هستند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز سردار میرعبدالرضا مرادحاجتی عصر امروز سه‌شنبه سوم اسفندماه ۱۴۰۰ در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: هشتم اسفندماه سالجاری ۶۴ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد خوزستان می‌شود که برنامه استقبال از این شهیدان نیز برعهده قرارگاه جنوب ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه از وجود ۶۱۵ شهید گمنام در خوزستان خبر داد و تصریح کرد: این شهدا که در ۱۳۵ نقطه استان دفن شده‌اند در ۶۵ نقطه بدون یادمان هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان با بیان اینکه پنج باغ موزه دفاع مقدس در شهرهای خرمشهر، آبادان، سوسنگرد، دزفول و اهواز در حال ساخت است اظهار کرد: متاسفانه باغ موزه دفاع مقدس سوسنگرد که کار ساخت آن به دلایل نامعلوم به نیروی انتظامی واگذار شده است بعد سه سال هنوز هیچ اقدام عملی برای ساخت این باغ موزه صورت نگرفته که براین اساس از استاندار خوزستان تقاضا داریم که صورت جلسه استانی بازگشت کار ساخت این باغ موزه را برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس امضا کند.