جانشین فرمانده انتظامی اهواز خبر داد:

دستگیری ۳ سارق مسلح در اهواز پس از یک ساعت تبادل آتش

جانشین فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سه سارق مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت این سارقان پس از تعقیب گریز و تبادل آتش یک ساعته سرانجام توسط پلیس زمین گیر شدند.

به گزارش خورنا سرهنگ کیومرث کشوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی طایفه ای در یکی از روستاهای شهرستان اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت و ماموران پلیس به محل تیراندازی اعزام شدند.

وی افزود: به محض حضور ماموران انتظامی افراد مسلح که سه نفر بودند با سلاح جنگی به سمت ماموران تیراندازی می کنند و ماموران نیزدر آتش متقابل به سمت آنان شلیک کرده که در نهایت افراد مسلح با یک دستگاه پژو ۴۰۵ به سمت بیابانهای اطراف روستا متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: پس از تعقیب گریز و تبادل آتش یک ساعته سرانجام افراد مسلح زمین گیر شده و ضمن دستگیری آنان، تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی از متهمان کشف شد.

سرهنگ کشوری با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد شب گذشته خودرو پژو ۴۰۵ توسط افراد مزبور مورد سرقت مسلحانه واقع شده است، خاطر نشان کرد: مالباخته به محض رویت سارقان آنها را شناسایی کرد.

وی در پایان از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبر داد و تاکید کرد: پلیس، در برخورد با سارقان و اخلاگران امنیت عمومی عزم جدی دارد و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک در این زمینه موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس اگر هر کسی در کشور دست به اسلحه برد اعدام شود نا امنی در کشور جمع میشود