امام جمعه آبادان: دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی نظام برخورد قاطع کند

خورنا: امام جمعه آبادان گفت: قوه قضاییه باید با کسانی که قصد اخلال‌گری در مسائل اقتصادی جامعه را داشته و حاشیه سازی می‌کنند برخوردی جدی و قاطع کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در نماز جمعه این هفته شهرستان آبادان در جمع نمازگزاران اظهار کرد: قوه قضاییه باید با کسانی که قصد اخلال گری در مسائل اقتصادی جامعه را داشته و حاشیه سازی می‌کنند برخوردی جدی و قاطع کند.

وی افزود: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم آذربایجان به برخورد مسئولان با مفاسد اقتصادی تاکید بسیار شد.

امام جمعه آبادان همچنین عنوان کرد: یکی از خواسته‌های ملت ولایتمدار ایران نیز در ادامه بیانات و فرموده‌های مقام معظم رهبری برخورد با مفسدان اقتصادی در کشور است.

وی اضافه کرد: در همین راستا ضروری‌ست دستگاه قضایی کشور اقدامی عاجل را اجرایی کند.

*مسئولان برای ایجاد عدالت در کشور بیشتر تلاش کنند

ابراهیمی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف از ایجاد و پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد عدل و عدالت در جامعه بوده است، خاطرنشان کرد: مسئولان نظام باید بیش از پیش برای ایجاد عدالت در کشور تلاش کرده و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نباشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما با تحریم‌هایی که توسط امریکا و وابستگانش اعمال می‌شود عرصه را برای مردم سخت‌ کرده است و مسئولان باید شرایط را طوری رقم بزنند که از مشکلات کاسته شود.

*محافل بین‌المللی به دنبال کشتار مسلمانان هستند

امام جمعه آبادان ادامه داد: امریکا به دلیل تن ندادن ایران اسلامی به خواسته‌هایش روز به روز شرایط را برای کشور ما سخت‌تر می‌کند اما این را بداند که ایران همان کشوری‌ست که هشت سال متوالی در جنگ تحمیلی به سر برده و در نهایت ذره‌ای از خاک سرزمینش را تسلیم دشمن نکرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشتار شیعیان عراق گفت: محافل بین‌المللی به دنبال کشتار مسلمانان بوده و در این راستا هیچ هراسی ندارند.

ابراهیمی‌پور با بیان اینکه امریکا هیچگاه نمی‌تواند به اهداف شوم و پلید خود در تفرقه افکنی بین مسلمانان دست یابد، تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید بیش از پیش منسجم و متحد باشند.

*فرهنگ اسلامی بین دانش‌‌آموزان ترویج داده شود

وی همچنین با اشاره به هشتم اسفندماه، سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: مدرسه بهترین مکان برای کسب دانش و تعلیم و آموزش به دانش‌آموزان است.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: باید فرهنگ اسلامی را بین دانش‌آموزان ترویج داد و آنها را برای گام برداشتن در این مسیر هر چه بیشتر تشویق و ترغیب کرد.

وی در پایان رحلت جانگداز آیت‌الله خوشوقت را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.