خیرین هندیجانی ۴۰ میلیون تومان به بیمارستان شهداء این شهرستان اهدا کردند

رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهداء هندیجان از اهدای مبلغ ۴۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید تجهیزات پزشکی به این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا “محمدرضا ضیغمی گفت: در اقدامی خداپسندانه جمعی از خیرین هندیجانی در قالب گروه جهادی شهیدان( ضیغمی ، چاروسایی، مزارعی ، درویشی و ابراهیمی ) مبلغ چهل میلیون تومان به بیمارستان شهداء هندیجان جهت کمک هزینه خرید تجهیزات پزشکی اهدا کردند .

ضیعمی با بیان اینکه فرهنگ سازی جهت ترغیب خیرین بیشتر از طریق رسانه‌های گروهی و فضای اجتماعی می‌تواند بستر جذب نیکوکاران رافراهم کند، اظهار داشت: خط ترویج مشارکت خیرین در حوزه سلامت در گروی بسترسازی رسانه‌ها است.

وی افزود: با توجه به اینکه گذر از بحران کرونا و رسیدن به پیک آرامش، حوزه بهداشت و درمان نیازمند حمایت و کمک های همه جانبه مسئولین، مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی است، از این رو لازم است خیرین و مردم در کنار نظام سلامت و دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراکز خیریه بهداشتی درمانی بیایند تا بتوانند با توانمندی های خود یاری رسان حوزه سلامت باشند .

ضیغمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از خیرین نیکوکار و بزرگوار هندیجانی که همواره پشتیبان بخش سلامت بوده و از هیچ کوششی فروگذار نبوده اند، گفت: این حرکت بزرگ و خیرخواهانه همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده نیز خیرین دیگری برای همیاری بیمارستان در کنار کادر درمان قرار خواهند گرفت تا با لطف و عنایت خداوند هرچه سریعتر کمبود های بخش درمان این شهرستان کاسته شود.