رئیس پلیس اهواز خبر داد:

انهدام باند سارقان مسافرکش نما در اهواز

فرمانده انتظامي اهواز از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان مسافرکش نما در عملیات تعقیب و گریز ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “محسن دالوند” با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت بعنف طلاجات از ۲ خانم تحت عنوان مسافرکش نما توسط ۳ سارق در یکی از مناطق شهرستان اهواز، با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان به یگان‌های انتظامی ابلاغ شد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی و فعال کردن اکیپ گشت نامحسوس سارقان را با خودرو پراید حین پرسه زدن جهت پیدا کردن قربانی جدید برای سرقت، شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز با رعایت قانون بکارگیری سلاح چهار چرخ خوردو هدف قرار گرفته و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه پس از دلالت سارقان به مقر انتظامی و دعوت از مالباختگان به صراحت شناسایی و معترف شدند، تصریح کرد: تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی در دستورکار پلیس قرار دارد.

سرهنگ دالوند تأکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد .