تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به هندیجانی‌ها پرداخت می‌شود

خورنا: مسئول صندوق مهر امام‌رضا (ع) هندیجان گفت: تسهیلات خوداشتغالی در قالب طرح‌های زودبازده با سقف ۱۰۰ میلیون ریال و در دو مرحله به متقاضیانی که ثبت‌نام کرده‌اند، پرداخت می‌شود.

کاظم پورشریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: صندوق مهر امام‌رضا (ع) آماده پرداخت تسهیلات خوداشتغالزایی به هندیجانی‌ها است.

وی افزود: در این راستا این تسهیلات در قالب طرح‌های زودبازده با سقف ۱۰۰ میلیون ریال در دو مرحله به متقاضیان ثبت‌نام کرده پرداخت می‌شود.

مسئول صندوق مهر امام‌رضا (ع) هندیجان تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات و تکمیل پرونده خود می‌توانند به این صندوق مراجعه کرده و از امکانات پیش‌‌رو بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۰ متقاضی در مرحله اولیه موفق به دریافت تسهیلات شده و می‌توانند با این میزان تسهیلات به کار و کسب معقول و در خور شأنی دست یابند.

پورشریفی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال‌جاری، ۵۸ طرح زودبازده معرفی و در اختیار متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات در دستور کار تاکنون ۲۷۲ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان این شهرستان پرداخت شده است.

مسئول صندوق مهر امام‌رضا (ع) در هندیجان در پایان اظهار داشت: تسهیلات مذکور از محل بانک‌های تجارت و صادرات پرداخت می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *