کانون زنان اتاق بازرگانی آبادان ویترین توانمندی زنان آبادانی باشد

خورنا–نشست کانون بانوان بازرگان آبادان با محوریت تقویت و تحرک بیشتر در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان برگزار شد. در این نشست غلامرضا اکبری زاده، رئیس اتاق آبادان، صادق جوهری نایب‌رئیس اول و حسن افخمی آبادانی و مجید پورکائد از اعضای هیات نمایندگان این اتاق حضور داشتند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در این جلسه با پراهمیت خواندن حضور بانوان در عرصه‌های اقتصادی و فعالیت‌های اجتماعی، گفت: حضور بانوان در انتخابات اخیر اتاق بادان بسیار چشمگیر و سازنده بود و انتظار می‌رود همان‌گونه که در انتخابات پرشور بودند در حوزهٔ فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی نیز پیشرو و هدفمند باشند.

غلامرضا اکبری زاده، خواستار تشکیل جلسات منظم از سوی کانون بانوان بازرگان اتاق شد و تأکید کرد: برای اعتلای برنامه محوری این کانون از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در این نشست خانم بهزادی، مدیر کانون بانوان بازرگان آبادان، ضمن برشمردن پاره‌ای مشکلات موجود گفت: ثبت کانون بانوان بازرگان آبادان هنوز با مشکلاتی روبروست و درخواست می‌شود اتاق آبادان هم دراین‌باره و هم برای دریافت شناسه ملی با کانون بانوان بازرگان همراهی کند.
مجید پورکائد، از اعضای هیات نمایندگان اتاق آبادان نیز در این نشست تصریح کرد: کارکردهای بانوان در حوزه تولید به‌ویژه در بخش صنایع‌دستی می‌تواند ویترین مناسبی برای معرفی توانمندی‌های بانوان هنرمند و فعال اقتصادی آبادان باشد و این ظرفیت وجود دارد که بانوان آبادانی در نمایشگاه‌های استانی، کشوری و فرامرزی حضوری پررنگ داشته باشند.

در این جلسه هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌های خود برای تحرک و تعالی بیشتر فعالیت کانون بانوان بازرگان آبادان پرداختند که از جمله آنها برنامه‌ریزی برای حضور بانوان کارآفرین و هنرمند در تولید صنایع‌دستی در نمایشگاه تهران در ماه مبارک رمضان بود که مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد مقدمات در نظر گرفتن سه غرفه ۱۲ متری برای ایجاد پاویون اتاق آبادان در نمایشگاه تهران در نظر گرفته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *