اولین همایش شهرداران کارگروه G.I.S شهری استان خوزستان به میزبانی شهرداری بهبهان برگزار شد

خورنا | پدرام کسائی:  هدایت الله چمن رو “معاون خدمات شهری شهرداری بهبهان در گفتگو با خبرگزاری خورنا از برگزاری اولین همایش شهرداران کارگروه G.I.S شهری استان خوزستان به میزبانی شهرداری بهبهان خبر داد.

چمن رو گفت: با توجه به اقدامات خوب و موفق شهرداری بهبهان در زمینه ایجاد و راه اندازی سیستم G.I.S  شهری، با ابلاغ استانداری خوزستان شهرداری بهبهان بعنوان دببرخانه کارگروه G.I.S انتخاب شد.

وی افزود: این کارگروه ۹ عضو دارد، که شامل شهرداری های بهبهان، اهواز، دزفول، اندیمشک، مسجدسلیمان، آبادان، بندر ماهشهر، شوشتر و ایذه است.

چمن رو در ادامه در خصوص برنامه های اولین همایش کارگروه جی آی اس در بهبهان گفت: امروز در این همایش در خصوص اهمیت و جایگاه جی آی اس در مدیریت شهری، خدمات شهری، اقدامات عمرانی و نقشه برداری توسط دکتر صالحی ویسی از اساتید دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) توضیح داده شد.

وی در خصوص برنامه های آتی این کارگروه نیز گفت: در این همایش تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش و تبادل تجربیات در بحث G.I.S فی مابین شهرداری های عضو کارگروه منعقد شده، و در آینده نیز این جلسات به میزبانی دیگر شهرداری های عضو کارگروه برگزار خواهد شد.