لزوم اجرای ۲۳ کیلومتر شبکه گذاری آب و فاضلاب در شهر چم گلک

احمدد زیدی در گفت وگو با خبرنگار خورنا، اظهار داشت: از مرداد ماه امسال وضعیت آب و فاضلاب شهر چم گلک از روستایی به شهری تغییر یافته و اداره مستقل آب و فاضلاب در این شهر به فعالیت می پردازد.

وی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب شهر چم گلک، افزود: یکی از مهم ترین نیازهای شهر چم گلک، فرسودگی لوله های انتقال و توزیع آب است که سرعت خدمت رسانی به شهروندان را کاهش داده است.

سرپرست آب و فاضلاب شهر چم گلک با اشاره به این که کل مساحت شبکه آب و فاضلاب در این شهر ۴۵ کیلومتر است عنوان کرد: تاکنون ۲۲ کیلومتر شبکه آب رسانی در چم گلک انجام شده است.

وی با بیان این که برای تکمیل و توسعه خدمات حوزه آب و فاضلاب شهر چم گلک نیازمند اجرای ۲۳ کیلومتر دیگر شبکه آب و فاضلاب هستیم، گفت: با پیگیری نماینده مردم اندیمشک فرماندار شهرستان و مدیریت آب و فاضلاب شهرستان و خوزستان پیگیری ها و تمهیدات گسترده ای به جهت توسعه خدمات این حوزه در چم گلک پیش بینی و فراهم شده است.

زیدی با اشاره به راه اندازی چاه سوم چم گلک بیان کرد: برای اجرای این طرح تا کنون ۷۰۰ متر حفاری و لوله گذاری شده است و اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح نیز مبلغی در حدود یک میلیارد ریال است.

وی با بیان این که پیس از این نیز عملیات اتصال چاه های اول و دوم شهر چمگلک آعاز و اجرا شده است، گفت: برای اجرای عملیات عمرانی اتصال چاه یک به خط جدید ۱۰۰ میلیون ریال میلیون و اتصال چاه دو به خط جدید ۱۵۰ میلیون ریال اختصاص و در مجموع این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال به اجرا رسیده است.

سرپرست آب و فاضلاب شهر چم گلک با اشاره به این که تاکنون سه دوره توزیع قبض آب در این شهر توزیع شده است، گفت: ۸۰۰ مشترک مجاز از خدمات حوزه آب فا در شهر چم گلک برخوردار می شوند.

وی با اشاره به فرسودگی خطوط انتقال و توزیع آب در چم گلک، خاطر نشان کرد: تاکنون عملیات رفع شکستگی ۸ منطثه شهری با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون ریال رفع شده و هم چنین پیگیری های گسترده به جهت کاهش مشکلات شهروندان در این زمینه و اجرای طرح های مورد نیاز، آغاز شده است.

زیدی با بیان این که توسعه خدمات حوزه آب فا در شهر چم گلک با پرداخت آب های مصرفی مشترکین و تبدیل اشتراک های غیر مجاز به مجاز امکان پذیر است، گفت: مشترکین با مشارکت در این زمینه و پرداخت قبوض خود امکان توسعه و گسترش خدمات این حوزه را بیش از گذشته فراهم می کنند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *