مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان:

توسعه ﻃﺮﺡ تاب‌آوری ﺯﻧﺎﻥ در خوزستان مستلزم تزریق اعتبارات جدید است

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان با بیان اینکه برای توسعه هرچه بیشتر طرح ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان ما به اعتبارات بیشتری نیاز داریم اظهار کرد: ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺍﻣﻮﺭ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺸﻮﺭ طی سفر اخیری که به استان خوزستان داشتند قول مساعد دادند که از محل اعتبارات شورای اجتماعی کشور مجددا بودجه‌ ویژه‌ای را در اختیار استان خوزستان قرار دهند.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در نشست مشترک مشاورین فرمانداران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان خوزستان با معاونت امور بانوان ریاست جمهوری که اول دی ماه ۹۷ در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد فرانک موسوی تعداد جمعیت زنان خوزستان را دو میلیون و ۳۲۱ هزار و ۸۳۵ نفر دانست و بیان داشت: طرح ملی توان‌افزایی و ارتقاء تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده طی مدت دو سالی که در خوزستان به اجرا درآمده است مهارتهای ده گانه زندگی به بانوان استان آموزش داده شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان ادامه داد: در این طرح، طی سال اول در ۲۱ محله استان، به بانوان نحوه مدیریت مشکلات زندگی آموزش داده شد و سپس در سال دوم نیز طی توسعه‌ای که در طرح به وجود آمد این طرح در ۴۵ محله استان اجرایی شد.

وی اضافه کرد: البته باتوجه به نتایج خیلی خوبی هم که از این طرح بدست آمد ما آن را در ۲۲ محله شهرستان ایذه هم به صورت ویژه اجرایی کردیم.

موسوی در پایان با بیان اینکه برای توسعه هرچه بیشتر طرح ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان ما به اعتبارات بیشتری نیاز داریم اظهار کرد: ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺍﻣﻮﺭ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺸﻮﺭ طی سفر اخیری که به استان خوزستان داشتند با مشاهده نتایج مثبت این طرح، قول مساعد دادند که از محل اعتبارات شورای اجتماعی کشور مجددا بودجه‌ ویژه‌ای را در اختیار استان خوزستان قرار دهند.