ارائه تسهیلات به کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه دریا و بوم گردی روستایی در استان بوشهر

در دیدار سکینه الماسی با محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مسائل و مشکلات روستاهای حوزه جنوبی استان بوشهر بررسی شدند.

سکینه الماسی بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ضمن تاکید بر توجه بیشتر معاون توسعه روستایی کشور به مناطق محروم استان بوشهر اظهار داشت: دغدغه اصلی بخش زیادی از مردم بندر کنگان، دیر و عسلویه بهبود وضعیت شیلات و صیادی است که باید زودتر مشکلات آنها مرتفع شود.

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مشکلات راه های روستایی جنوب استان بوشهر بیان کرد: ماشین آلات راه سازی و قیر یارانه ای باید در اختیار دهیاری ها قرار داده شود تا روند آسفالت شدن جاده ها تسریع شود.

وی در رابطه مسائل و مشکلات جدی اشتغال در جنوب استان بوشهر گفت: طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی روستایی فرصت مناسبی هم برای تولید محصولات و هم برای اشتغال پایدار جوانان فراهم میکند، در این زمینه مقرر گردید که با همکاری های دوجانبه تسهیلاتی جهت کارآفرینی روستایی به شهرستان های جنوبی استان بوشهر تعلق گیرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر پتانسیل بالای استان بوشهر در گردشگری اظهار داشت: خواستار بهبود امکانات و افزایش روستاهای هدف گردشگری و بوم گردی در شهرستان های جنوبی استان بوشهر هستیم که با این درخواست موافقت شد.

به گزارش فارس،همچنین در پی این جلسه سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور برای بررسی دقیق تر مسائل روستاهای جنوب استان بوشهر در اولویت قرار گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *