ساخت گلزار شهدای باغ رضوان بندرماهشهر

خورنا|باقر گل فر:جلسه هم اندیشی ساخت گلزار شهدای باغ رضوان بندرماهشهر با الگو پذیری از گلزار شهدای بهشت صادق استان بوشهر

این جلسه با حضور ابراهیم تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان بوشهر و معاونین این بنیاد ، سید خلیل حسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرماهشهر و عابدین امیری مهندس معمار در دفتر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر برگزار گردید.

تشکری مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر در این جلسه : توضیحاتی در روند بهسازی گلزار مطهر شهدای بهشت صادق در سطح استان بوشهر از ابتدا تا کنون را ارائه نمود.

سید خلیل حسینی رئیس بنیاد شهید بندرماهشهر در ادامه بیان کرد: از مدیرکل و کلیه همکاران بنیاد شهید استان بوشهر و از هماهنگی فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان تشکر کرد و خواستار همکاری بنیاد شهید بوشهر در زمینه ارائه اطلاعات مهندسی و طراحی به منظور ساخت گلزار شهدای باغ رضوان بندرماهشهر با الگو پذیری از گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر گردید.

در پایان این جلسه هم اندیشی مقرر شد اداره مسکن و بنیاد شهید استان بوشهر در خصوص ساخت گلزار شهدای باغ رضوان بندرماهشهر هرگونه اطلاعات را در اختیار بنیاد شهید بندرماهشهر قرار دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *