برگزاری همایش «شادی و نشاط برای جوانان و دانشجویان» در ماهشهر

خورنا : همایش «شادی و نشاط برای جوانان و دانشجویان» در دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد بندر ماهشهر برگزار شد.

در این همایش که امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور محمد سلطانی، دستیار جوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  و به مناسبت هفته جوان و گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) در دانشکده سما واحد ماهشهر برگزار شد جمع کثیری از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشکده حضور داشتند.
محمد سلطانی، دستیار جوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مهمان ویژه این مراسم بود. این مراسم در سالن آمفی تئاتر این دانشکده و از ساعت ۱۰:۳۰ لغایت ۱۳:۰۰ برگزار شد.
دکتر بیژن قنواتی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ماهشهر ضمن خوش آمدگویی به حاضران و تشریح عملکرد دانشگاه در بخش های مختلف از علاقه مندی دانشکده جهت همکاری همه جانبه با دستگاه های فرهنگی سخن گفت.
گفتنی است، سخنرانی، مسابقه، اهدای جایزه، نمایش طنز و … از بخش های اجرا شده ی این همایش دانشجویی بود.
در حاشیه این همایش سلطانی در مصاحبه با خبرنگار خورنا ضمن قدردانی از نگاه ویژه دکتر جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به حوزه جوانان گفت: خوشبختانه با حمایت های همه جانبه مدیرکل ارشاد خوزستان و اهتمام ویژه وی به مسائل حوزه جوانان در سال جاری، برنامه های گسترده ای جهت ایجاد فضای امیدبخش و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری تدوین کرده ایم و در همین راستا با همکاری مجمع مشورتی جوانان مدیرکل و کانون های ادبی دانشگاه شهید چمران اهواز، برای نخستین بار تقویم فرهنگی و هنری حوزه جوانان را تا پایان اردیبهشت ماه تقدیم خواهیم کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *