بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از طرح پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس دکتر رضا نوروز زاده به اتفاق تعدادی از مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس ضمن بازدید از مراحل پیشرفت طرح پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در جریان آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته در این مگا پروژه قرار گرفتند.

محمود امین نژاد مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در این بازدید ضمن ارائه گزارش عملکرد صورت پذیرفته در این مجموعه خاطر نشان کرد در حال حاضر بالغ بر ۶ هزار نفر به صورت مستقیم در این پروژه مشغول به فعالیت هستند.وی در ادامه گفت بودجه ساخت این واحد بزرگ صنعتی بالغ بر ۳ میلیارد دلار پیش بینی شده است.
امین نژاد گفت پس از اتمام ساخت این واحد صنعتی و با آغاز بهره برداری روزانه حدود ۵۶.۶ میلیون متر مکعب گاز ترش و شیرین (۸۵ درصد گاز ترش) در این پالایشگاه تصفیه خواهد شد.مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس گفت در حال حاضر وضعیت پیشرفت این پروژه در شرایط مطلوبی قرار دارد و با تلاش های صورت گرفته تا کنون حدود ۷۵ درصد پیشرفت حاصل شده است.
امین نژاد در ادامه افزود در راستای صیانت از نیروی انسانی فعال در پروژه به عنوان عامل و سرمایه اصلی،خوشبختانه تا کنون به رکورد بیش از ۲۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت و همچنین بیش از ۱۱ میلیون نفر ساعت بدون حادثه متلف وقت دست پیدا کرده ایم.
دکتر رضا نوروز زاده مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ادامه این بازدید بر لزوم حمایت از شرکت های صاحب و مالک دانش مهندس تاکید کرد و گفت پروژه بیدبلند خلیج فارس بستر مناسبی برای بها دادن و حمایت از شرکت های مهندسی و توانمند داخلی می باشد.

 

نوروز زاده ضمن تاکید بر ناموفق بودن اجرای سیاست اصل ۴۴ در کشور گفت انسجام مدیریتی عامل بارزی برای پیشبرد اهداف عالی سیاست های مختلف در حوزه های گوناگون در سطح کشور می باشد که برای تحقق این مهم میبایست تلاش هایی صورت بپذیرد.

 

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن قدردانی از تلاش های مستمر مجموعه مدیریتی و نیروهای فعال در پروژه پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس گفت وقتی وارد این پالایشگاه شدم شور و نشاط در بین کارکنان و همچنین اقدامات صورت گرفته در بخش های ساخت و نصب تجهیزات خستگی را از من گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *