رزمایش نشت گاز در مبدل ۳۷۱۱ واحد الفین پتروشیمی امیرکبیر

خورنا|باقر گل فر:صبح امروز رزمایش نشت گاز در مبدل ۳۷۱۱ واحد الفین پتروشیمی امیرکبیر طی عملیات H5 با موفقیت به انجام رسید.

بنابه گزارش خبرنگار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی امیر کبیر، صبح امروز رزمایش نشت گاز در مبدل ۳۷۱۱ واحد الفین پتروشیمی امیر کبیر طی عملیات اچ ۵ با تلاش نیروهای واحد HSEو بهره برداری با موفقیت انجام شد.

️رئیس آتش نشانی شرکت پتروشیمی امیر کبیر صبح شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش نشت گاز مبدل ۳۷۱۱ اظهار کرد: این رزمایش ساعت ۸ صبح امروز به منظور ارتقای مهارت نیروهای ایمنی و آتش نشانی و یادآوری آموزش های فرا گرفته شده آغاز و تا ساعت ۹ صبح به طول انجامید.
️خسرو علی آبادی افزود: رزمایش مبدل ۳۷۱۱واحد الفین طی عملیاتH5با اعلام فرضی نشت گاز پروپیلن انجام شد، در این عملیات دو تیم برای انجام اقدامات لازم در پایین مبدل و ارتفاع به فرماندهی محمد علی زارع به محل اعزام شدند.
️وی در پایان به تشریح اهمیت نقش مبدل ۳۷۱۱ پرداخت و گفت: مبدل ۳۷۱۱ واحد الفین به جهت ارتباط با تمام لاین های واحد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کار ترکیب گاز پروپیلن با کلر و سپس تبدیل آن به گاز مایع را بر عهده دارد، از این رو کسب آمادگی برای کنترل بحران در این مبدل حساسیت ویژه ای دارد و به طور مستمر رزمایش هایی در این رابطه برگزار می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *