اداره بیمه سلامت رامهرمز از ادارات موفق در استان

خورنا -فرشیدفرجی مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان: اداره بیمه سلامت رامهرمز از ادارات موفق در استان است.

به گزارش خورنا دکتر سید جمال امام‌زاده مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان در گفت‌وگو با رامپرس اظهار داشت: وظیفه بیمه سلامت حفاظت مالی از بیمه‌شدگان خودش در حوزه‌های درمان است و قرارداد با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است.

وی ادامه داد: در پرداختی‌هایمان به مراکز با تلاش‌های همه دستگاه‌های ذی‌ربط توانستیم بسیاری از مطالبات مراکز را تا سال ۹۵ پرداخت کنیم که البته داروخانه‌های استان را تا خرداد سال ۹۶ اسنادشان پرداخت‌شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان در رابطه با فعالیتی که جدیداً در این سازمان موردتوجه قرار داده‌شده است تصریح کرد: اجرای یکی از مصوبات بودجه امسال این است، تمام افرادی که سرانه درمانشان از طرف دولت پرداخت می‌شود فقط از مراکز درمانی دولتی می‌توانند خدمت بگیرند و نمی‌توانند به مراکز خصوصی بروند مگر این‌که خدماتی که توسط دانشگاه به‌اندازه کافی ارائه نشود یا اصلاً ارائه نشود، ما با مراکز غیردولتی قرارداد می‌بندیم برای ارائه خدمت به مردم که از مصوبات هیئت دولت است و از ابتدای آبان ماه آن را اجرایی کردیم.

وی افزود: خدمت دیگری که سازمان بیمه سلامت با همکاری دانشگاه انجام می‌دهد انجام خدمات گروه پزشکی، مامایی و دندان‌پزشکی در روستاهاست که باعث شده نیاز روستائیان به خدمات پزشکی عمومی کاهش پیدا کند.

دکتر سید جمال امام‌زاده همچنین گفت: علاوه بر خدمات درمانی سایر خدمات بالینی موردنیاز روستائیان و مشاوره‌های پزشکی نیز انجام داده می‌شود و این مجموعه خدمات را اداره کل بیمه سلامت انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه چاپ دفترچه در راستای واگذاری خدمات تصدی‌گری به بخش خصوصی ما با بسیاری از دفاتر پیشخوان قرارداد منعقد کرده‌ایم و دفاتر بیمه سلامت شامل بیمه کارمندی، بیمه سایر اقشار، سلامت همگانی، بیمه ایرانیان و بیمه روستایی چاپ می‌شود و نیازی به مراجعه به اداره را ندارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان متذکر شد: در حوزه شهرستان رامهرمز با ۶ دفتر پیشخوان قرارداد داریم که شامل رامهرمز، رامشیر و هفتکل است.

دکتر سید جمال امام‌زاده در پایان گفت: خوشبختانه حوزه نیروی انسانی اداره رامهرمز بسیار قوی است به‌ویژه مدیر این اداره آقای مهدی دستی به‌عنوان نیرویی است که وضعیت این اداره را بسیار ارتقاء داده است و امیدواریم وضعیت بهتر از این بشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *