تیم شهرداری ماهشهر در خانه به تساوی بسنده کرد/ قنواتی: به زمان نیاز داریم

خورنا: دیدار تیم های شهرداری ماهشهر و شهرداری ممسنی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خورنا، از بازی های لیگ دسته سه فوتبال کشور، دیدار تیم های شهرداری بندر ماهشهر و شهرداری ممسنی بعداز ظهر یکشنبه در ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر برگزار شد که با نتیجه مساوی صفر، صفر به پایان رسید.

این دیدار از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه با حضور تماشاگران پرشور ماهشهری در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای بندر ماهشهر برگزار شد.

تیم شهرداری بندر ماهشهر در دو دیدار قبلی خود، یک تساوی و یک باخت را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خورنا بیان داشت: تیم ما در نیمه اول بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و چندین موقعیت گل را از دست داد که از خوش شانسی تیم حریف بود.

موسی قنواتی افزود: تیم شهرداری ماهشهر نسبت به قبل روز به روز در حال هماهنگ تر شدن و منسجم تر شدن میباشد و مسئولان و هوادارن باید کمی صبر کنند تا در بازی های بعدی تیم ماهشهر به آمادگی قابل قبولی برسد و نتایج مقبولی کسب کند.

وی گفت: بعد از ۲۰ سال، این اولین تیمی میباشد که از ۳۵ بازیکن، ۳۰ نفر آنها ماهشهری هستند و به طور مثال امروز با یک ترکیب صد در صد ماهشهری در زمین حضور داشتیم که این باعث میشود سطح فوتبال شهرستان رشد قابل توجهی داشته باشد.

قنواتی ادامه داد: این بازیکنان تجربه چندانی در لیگهای رسمی کشور نداشته اند و به همین دلیل مقداری زمان لازم است تا بتوانند به شرایط جدید و تیم جدیدشان عادت کنند و به نتیجه برسند.

سرمربی تیم شهرداری بندر ماهشهر ابراز امیدواری کرد با نتایج مطلوب تری که در بازیهای آینده کسب خواهند کرد، جایگاه تیم را در جدول بهبود بخشند و فوتبال ماهشهر را مطرح کنند.

قنواتی در پایان ضمن تشکر از کلیه مسئولان شهرستان به خصوص فرماندار ماهشهر، کادر فنی و کادر مدریتی، بیان کرد: مسئولان با درایت خود توانستند امتیاز لیگ دسته سه کشور را در بندر ماهشهر نگه دارند و با این وجود در آینده شاهد رشد فوتبال در سطح شهرستان خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *