حمید رضا قائدی:حمایت از جوانان مهمترین برنامه ما است

حمیدرضا قائدی ریئس خانه هلال مرکز شهر اهواز گفت:حمایت از جوانان مهمترین برنامه است
به گزارش خورنا،حمیدرضاقائدی که پس از معارفه لقب جوان ترین سردمدار خانه هلال از میان روسای خانه های هلال را به خود اختصاص داده بود با شرح مدیریتی با منش اعتماد به جوان و البته شایسته سالاری افزود:خانه هلال مرکز استان شرایط خاص خود را دارا می باشد با توجه به اینکه کلیه خانه های هلال اهواز در مناطق محروم پراکنده شده اند و عمدتا دور از پایگاه های جمعیت هلال‌احمر می باشند با افتتاح خانه هلال مرکزشهر این معضل برطرف خواهد شد.
قائدی معتقد بود: علت وجود این خانه ها این هست که باید مکانی باشد، به مردم در روز حادثه،که انشاالله این اتفاق رخ ندهد آمادگی و شرایط به موقع را برای امداد رسانی را انجام بدهند،زیرا ممکن است نیروی امداد جمعیت هلال‌احمر دیر در محل حادثه حاضر گردند شهروندان آمادگی قبلی را داشته باشند.

وی گفت:خانه هلال که در مرکز شهر قرار می گیرد، معمولا ارتباطی با خانوارها ندارد و عمده کار آن با بازاریان است و بیشتر با کسبه بازار در ارتباط است.
قائدی افزود:کسبه ای که به طور فرض بخواهند در حد توان مثلا البسه را هدیه بدهند به کودکان محروم و بی سرپرست، و یا برنامه برای قشر محروم، خانه هلال پذیرای این روند فرهنگی است.
ریئس جدید خانه هلال مرکز شهر اهواز ادامه داد: ما‌ در خانه هلال میخواهیم یک کار فرهنگی انجام دهیم و به معنی واقعی از جوانان امروزی حمایت کنیم.
حمیدرضا قائدی ریئس خانه هلال مرکز شهر اهواز در پایان افزود: امیدواریم این همایش مسئولین و خیرین از جمعیت هلال احمر به خصوص خانه هلال مرکز شهر حمایت کنند.
خبرنگار : فیروز بیگلری