گزینش رسمی جوانان خرمشهری در حوزه نفت

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: به زودی ۵۰ درصد از نیروهای دارای تخصص از بین جوانان خرمشهری برای مشاغل حوزه نفتی گزینش رسمی می‌شوند.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در خرمشهر اظهار کرد: لزوم کاریابی و اشتغال برای جوانان دارای تخصص خرمشهری که در حال حاضر بیکار هستند ما را بر اجرای برنامه‌هایی با هدف اشتغال جوانان پیشقدم کرده است.

وی افزود: در چند روز اخیر دستوری بر لزوم گزینش رسمی ۵۰ درصد از نیروهای بومی از بین جوانان دارای تخصص خرمشهر برای اشتغال در حوزه‌های نفتی از وزیر نفت کشور دریافت کرده‌ام.

نماینده مردم خرمشهر ادامه داد: در این دستور رستم قاسمی بر لزوم هر چه سریع‌تر گزینش ۵۰ درصد از نیروهای بومی خرمشهر تأکید داشته‌ و بنده به عنوان نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای سلامی با در دست داشتن این دستور پیگیر اجرای آن برای جوانان خرمشهری هستم.

وی در ادامه گفت: همچنین وزیر نفت این دستور را برای استخدام بیش از ۵۰ درصد جوانان در شاخه‌های تأسیسات دریایی و نفت‌وگاز اروندان خرمشهر ابلاغ کرده است.

سامری با اشاره به دستور وزیر نفت بر لزوم گزینش نیروهای بومی منطقه گفت: با توجه به بیکاری جوانان دارای تخصص خرمشهری در شاخه‌های تحصیلی فوق وزیر نفت این دستور را ابلاغ کرده است.

وی افزود: امیدوارم به زودی این مهم عملی شود زیرا هم شهروندان و هم ما به عنوان خادمان مردم خرمشهر از شنیدن شعارهای این چنینی از مسئولان اجرایی خسته شده‌ایم و به طور جد پیگیر اجرای این دستورات هستیم.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این مهم به زودی به مدیران اجرایی در ارگان‌های فوق از سوی وزیر نفت ابلاغ می‌‌شود تا در راستای برنامه‌ریزی برای اجرای آن گام برداشته و اقدامات لازم را انجام دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *