دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندار اسبق خوزستان در مراسم افتتاح ستاد مرکزی دکتر پزشکیان گفت:

نگاه دکتر پزشکیان محرومیت زدایی است / استان های محروم مرزی حامی ایشان هستند

دکتر عبدالحسین مقتدایی استانداراسبق استان های هرمزگان و خوزستان از دکتر مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد و گفت: نگاه آقای پزشکیان و قطعا دولت وی محرومیت زدایی است.

وی که این سخنان را در مراسم افتتاح ستاد دکتر پزشکیان در خوزستان بیان می کرد، ادامه داد: استان های محروم مرزی نعل اسبی ( اشاره به نقشه ایران عزیز) از ایشان حمایت خواهند کرد و رای خواهند داد.

به گفته وی دکتر پزشکیان در گروه کارزار انتخاباتی ۱+۵ ، از اقلیمی رای خواهد آورد که کسی تصورش را نمی کند. چون نگاهش محرومیت زدایی است.

دکتر مقتدایی با تشریح رابطه بین حاکمیت و مردم در نظام مردم سالاری و دموکراسی از بروز دوران سکون و توقف مردم سالاری در کشور ابراز تاسف کرد و علت عمده آن را قهر مردم با صندوق رای گذاشت.

وی گفت : اکنون زمان احیای آن فرا رسیده است. اوضاع کشور نیاز به سزارین دارد و آقای پزشکان و تیم اش می توانند نوزاد را که درحال خفگی است با عمل سزارین نجات بخشند.

مقتدایی گفت با شعار نمی شود مشکلات مردم را حل کرد. وی از مردم خوزستان خوزستان خواست از دکتر پزشکیان حمایت کنند چون ایشان به کف جامه و خانواده فکرمی کند و حامی محرومان است. دغدغه محرومیت زدایی دارد.