رئیس ستاد مرکزی پزشکیان در خوزستان: امیدوارم این انتخابات آغازی باشد بر پایان بلایا/ بی‌تدبیری در امور کشور موج می‌زند

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در خوزستان گفت: امیدوارم این انتخابات آغازی باشد بر پایان بلایایی که بر کشور تحمیل شده و مردم ایران به زندگی در شان تاریخ و تمدن خود دست پیدا کنند.

به گزارش خورنا مسعود صفایی‌مقدم در مراسم افتتاح ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در اهواز که در میان استقبال پرشور مردم و شخصیت‌های سیاسی برگزار شد، تصریح کرد: قدیمی‌ترین تمدن و نظام سیاسی در این سرزمین پا گرفته است بنابرین قدر ایران عزیز را بدانیم.

وی افزود: از همان آغاز پیدایش تمدن ایرانی مردم ایران مردم موحدی بوده اند. اعتقاد به توحید و وحدانیت خداوند از همان آغاز در این سرزمین وجود داشته است.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان بیان کرد: داریوش کبیر دعایی دارد که خداوند ملت ایران را از سه بلای دشمن، خشکسالی و دروغ حفظ کند و امروز کشور ایران با این سه بلا درگیر است. پیامبر اسلام هم فرمودند من از فقر امت خود بیمناک نیستم بلکه از بی تدبیری در میان امت خود بیمناکم. و با کمال تاسف علاوه بر آن سه بلیه ای که داریوش کبیر خلاصی مردم ایران را از خداوند می خواست، ما با این بلیه بی تدبیری در میان مدیران و مسئولان هم مواجه هستیم.

صفایی‌مقدم با بیان اینکه با کمال تاسف بی‌تدبیری در امور کشور موج می‌زند و در همه مناسبات دیده می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم که این نشست و انتخابات آغازی باشد بر پایان بلایا و مردم ایران زندگی در شان تاریخ و تمدن خود پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، عبدالحسن مقتدایی استاندار اسبق خوزستان دیگر سخنران این مراسم بوده و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، جوانان، احزاب اصلاح‌طلب و قومیت‌ها نیز در حمایت از دکتر مسعود پزشکیان به قرائت بیانیه پرداختند.